Connect with us

Entertainment

“Wah baby boy, macam twins je dapat anak” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 68b5447ca57314ddcff7396505bbbfbe Scaled

Memang sudah lvmrah jika pasangan berkahwin memiliki anak pertama perempuan sudah pasti mahu anak kedua ialah lelaki dan begitu sebaliknya. Buat Raja Ilya, yang sedang sarat mengandung anak kedua, nampak seperi sedang hamil anak lelaki dan begitu ramal beliau bakal memiliki cahaya mata lelaki. Jika lihat pada pervt Raja Ilya nampak seolah sedang hamil anak lelaki. Tahniah diucapkan.

Sudah lama tidak berlakon namun Raja Ilya tetap popular dikalangan peminat dan beliau aktif memuatnaik pelbagai kisah hidupnya pada media. Malah beliau sentiasa menjadikan media sebagai ruang untuk beliau terus kekal relevan sehingga sekarang, meskipun beliau berada di Australia.

Mediapuyu.com A0489de19a1fad8d1835f1349e68a667

Talita anak perempuan mereka sangat suka dan menantikan adiknya bakal lahir tidak lama lagi, dan memang beliau adalah seorang kakak yang penyanyang. Bukan itu sahaja malah anaknya juga seorang yang mudah tersenyum kepada sesiapa pun.

Raja Ilya memang mempunyai keturvnan Indian, bagaimana seperti diperkatakan di ruangan komen, malah semua yang mengikuti nya sudah pasti akan tahu beliau berasal dari mana sebelum ini kerana drah keturvnan yang ada padanya namun ia adalah salsiah keluarga.

Mediapuyu.com Fbcf7f646abbe8cf950dfdd1bf674737

Ramai lihat pervt Raja Ilya seperti sedang mengandung anak kembar. Apakah benar atau tidak, walaupun Raja Ilya kerap berkongsikan gambar dan perkembangannya namun info-info beliau tidak kongsikan bersama. Ia adalah rahsia sebaiknya agar terhindari “peny4kit Ain”.

Raja Ilya kerap juga pulang ke Malaysia meskipun beliau menetap di Australia, akan tetapi setiap perayaan pasti beliau akan pulang dan meraikannya di Ipoh Perak. Beliau adalah seorang pelakon yang humble dan mesra. Malah beliau juga seorang yang berdikari.

Mediapuyu.com 069189c2536fa4b32787382fae137da4

Pasangan ini mempunyai ramai peminat dan bukan itu sahaja malah anaknya juga turut diminati oleh peminat. Pasangan ini meskipun menetap diluar negara tetapi vibes mereka dirasai oleh peminat apatah lagi beliau rajin melayan kerenah peminat.

Pelbagai komen mengenai pervt Raja Ilya, ramai beranggapan beliau sedang hamil anak kembar. Ini pasti dek kerana pervt beliau agak besar dari sebelum ini. Malah beliau juga kelihatan berisi. Lihat komen-komen mereka semua diruangan komen.

Mediapuyu.com F273cf828cc88e97a472afa80199a235

Rezeki anak adalah rezeki yang tidak semua yang ada. Namun rezeki itu sebuah kurniaan dari Ilahi. Tidak kisah anak perempuan atau anak lelaki, semuanya adalah rezeki. Pasti anak Raja Ilya comel belaka sama macam Talita.

Sumber: ig rajailya

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!