Connect with us

Entertainment

“Tmpar tu tak macam berlakon je macam betul buat lepas geram je” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com E2e4b7305065edf44ef4348ace434f11 Scaled

Zarina Zainuudin seorang pelakon wanita yang terkenal dengan ketabahan beliau menjaga anak-anaknya sejak dari lahir lagi. Keistimewaan anaknya kini membuatkan namanya terus menjadi sebuah nama yang diingati.

Namun anak kembarnya itu juga seorang pelakon dan dikenali ramai apatah lagi anaknya tu boleh mendengar arahan dengan baik berbanding kembarnya Azil. Azal adalah seorang yang boleh bercakap dan menerima arahan dengan baik.

Perkongsian Zarina kali ini seilah memberikan sebuah mesej, yakni supaya jangan mudah percaya dan jangan lepaskan jika seseorang cuba mengambil kesempatan. Video dikongsikan ini sebenarnya berguna dan memberi manfaat namun masih ada yang tidak faham mesej disampaikan.

Mediapuyu.com De5232e7f4146f9b10edad91570a9f1e

Namun bukan ketika Azal yang diketok kepala diperkatakan akan tetapi yang diperkatakan tatkala Zarina datang meluru kepada pelakon perempuan dan menampa4rnya seolah bebar sedang menahan mar4h dek kerana ditvnjal kepala anaknya. Azal juga faham akan sedang berlakon.

Begitulah seorang pelakon yang berlakon, harus nampak real didalam lakonan dan ia adalah sebuah perkara profesional jika boleh dipukol secara benaran. Sikap profesional ini tidak semua artis ada. Namun jika mereka benar mahu berjaya berlakon, harus begitu.

Mediapuyu.com Aa9d96f142fb76893ce9aad4771b93bc

Lihatlah perkongsian video ini pada awalnya memang faham dan selepas Zarina datang lebih memahamkan situasi, ramai yang faham namun ada juga mengatakan tentang hal lain seperti lawaknya Azal memegang pipi walhal ditunj4l kepala. Dan ada berikan komen pada pakaian Zarina pula. Lihat video ini.

Zarina masih relevan dalam dunia lakonan apatah lagi beliau masih aktif dalam media. Beliau juga sering berkongsikan semua aktiviti dan kerenah anak-anaknya sebagai inspirasi buat ibubapa yang juga menerima nasib yang sama sepertinya.

Masih banyak tawaran lakonan buatnya dan beliau juga mendapat tawaran menjadi duta pelbagai produk.

Mediapuyu.com A03f16a96620b1790f76ff0c98d32ebb

Sebenarnya Zarina juga ada sebab bila berkongsikan tentang anak-anak istimewanya itu. Ramai yang tidak faham akan situasi sebenarnya.

Seorang mak pasti akan membela anak-anaknya tidak kira apa pun keadaan anak tersebut. Pasti setiap emak akan faham perkara ersebut apatah lagi ditvnjal kepala sudah tentu emak akan datang membantu.

Lihatlah pelbagai komen yang diberikan kepada perkongsian ini. Apatah lagi lakonan Zarina dan Azal juga memberikan impak besar pada jalan cerita yang ringkas namun padat dengan lakonan yang menjiwai watak. Semasa men4mpar pelakon wanita itu macam memang lepas ger4m saja.

Mediapuyu.com 0aaf24b22b0751e61304ffb5066f24cc

Zarina seorang idol buat ramai ibu-ibu diluar sana bahkan, ramai juga yang tahu akan Zarina yang suka akan berkongsikan semua kisah pada media agar ia dapat dikongsikan kepada peminat. Semoga Zarina terus kuat.

Sumber: ig zarinazainuddin

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!