Connect with us

Entertainment

“Dia mengata depan2 je kan, sangkut2 tu gagap, pasrah je muka abang pun” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 518b4be697dc99bc2907d789082ebb1c Scaled

Shashic Iewan, seorang pelawak yang bermula dengan dunia seni melalui rancangan lawak di Astro, beliau kini menjadi selebriti apatah lagi beliau sudah berkahwin juga dengan seorang pelawak dan mereka sering mendapat tawaran di Astro untuk berlakon dan menjadi artis undangan serta pengacaraan. Terbaharu beliau ke Jepun bersama Kasih Leona dan Nabila Huda.

Seringkali melihat perkongsian mereka, lama berada di negara Jepun dan mereka sudah mengenali sikap masing-masing yang suka bergurau senda dan menyakat satu sama lain. Tak kurang juga perangai Kasih Leona, yang juga suka menyakat orang rupanya.

Mediapuyu.com 63ba772743c1ce5247b42ddabaf30654

Shashic seorang yang gagap dan boleh lancar percakapan sekiranya menyanyi sahaja namun kini beliau sudah menjalani beberapa raw4tan dan semakin pulih. Yang menjadi lucu di perkongsian ini adalah Shashic menjadi bingung diakhirnya. Lawak sungguh.

Kasih Leona pula adalah seorang yang menjadi selebriti apabila pulang ke Malaysia beliau semakin mendapat banyak tawaran dalam bidang mempromosikan. Jadi kini beliau sudah bersama artis lain. Yang lucu beliau menyakat Shashic dengan memperli beliau menggunakan sebuah lagu saja.

Mediapuyu.com 6d95b9168720177014a7154c6a143f98

Lihatlah perkongsian video ini. Memang lawak dan lucu malah rasa tidak bersalah je Kasih Leona mengusik abangnya itu. Bahkan terpinga-pinga lah abangnya itu mendengar apa yang Leona sampaikan. Walaupun memerli akan tetapi mereka tetap faham dan bersikap terbuka.

Shashic dan kawan lain memang faham akan gurauan mereka memang suka mengusik, apatah lagi bab kegagapan beliau, itulah sahaja bahan yang ada untuk mengeratkan lagi silaturahim mereka adalah dengan sebuah gurauan.

Mediapuyu.com 0daabe8d72a7a8fb0196edfb45555217

Sebenarnya hubungan yang baik adalah mengusik satu sama lain bahkan tidak ada yang terasa hati adalah perkara yang baik juga.

Barulah orang ramai selesa untuk berkawan dan bergurau senda sekiranya tidak ada yang terasa hati tanpa bersebab. Leona memang pndai bawa dirinya kemana mana. Apatah lagi senang untuk bersuai kenal kawan baharu juga.

Pelbagai komen yang merasakan bahawa Leona ini juga adalah seorang pelawak. Apatah lagi beliau pndai membawa diri ke tempat baharu. Bukan tu sahaja malah beliau juga adalah seorang yang ceria dan mudah mesra. Menghiburkan juga orang sekelilingnya. Lihat komen netizen semua.

Mediapuyu.com Ad0966f862c5194775825f26bae07473

Kasihan sebenarnya melihat Shashic yang dalam keadaan terpinga-pinga namun lawak dan memghiburkan apatah lagi yang mengusiknya adalah budak muda. Leona juga seorang yang mudah terhibur dan ketawa tidak berhenti melihat Shashic yang kebingungan itu diperli depan-depan. Lawak betul.

Sumber: ig shavshic

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!