Connect with us

Entertainment

“Lupa lah tu nak pakai seluar” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 47844b1b20c3e058691671efadeaabc5 Scaled

Nama Zarina Anjoulie tidak perlu diperkenalkan lagi di masyarakat Malaysia malah beliau mencipta nama didalam dunia lakonan dengan bakatnya yang semulajadi adalah natural. Bukan itu sahaja malah beliau juga seorang yang bersikap natural dan menjadi diri sendiri.

Malah hatinya juga yang baik kerana beliau sering membantu orang yang kesusahan dan juga sering menghulurkan bantuan kepada yang memerluk4n.

Namun bagaimana pun ramai yang meletakkan harapan yang tinggi kepada beliau apabila beliau selesai umrah suatu masa dahulu, dengan harapan beliau alan kekal bertudung litup namun ramai peminat menyuarakan rasa kecewa pada perubahan yang sama kepada Anju.

Mediapuyu.com Cd020ab3327e792567b0fe0eebe95709

Bukan sahaja itu malah Anju juga baru memasang implan pada hidungnya agar menampakkan ia lebih mancung dan menarik, malah beliau juga kini lebih berpakaian menj0lok mata atau ceksi. Walau bagaimana pun beliau sangat dikagumi kerana sikap yang baik.

Beliau seorang pelakon yang amat berkesempatan berlakon dengan pelbagai pelakon hebat, malah beliau juga adalah seorang pelakon yang memilih watak dengan baik sekali. Yang menarik tawaran lakonan adalah filem sahaja diterima.

Mediapuyu.com 9342a05fa391698b994528aa4713c766

Lihatlah beliau mvgkin terlupa memakai seluar meskipun sidang media diadakan. Walau bagaimana pun ramai tertumpu kepada kaakinya yang telah kuyus dan cantik berseri.

Ramai tertanya bagaimana beliau mendapat kaaki cantik sebegitu. Walau pun tidak berseluar tetap yakin pada diri kerana sudah kuyus dan cantik pula.

Bukan kaaki yang tampak berlainan malah ramai yang perasan akan perubahan yang dibuat pada batang hidungnya itu dan beliau mengakui ia adalah sebuah kerja dan beliau dibayar untuk itu. Meskipun demikian beliau tetap ada waktu untuk mengubahnya semula dan kembali kepada bentuk yang asal.

Mediapuyu.com D74635a4ce56bf804f892bed8871ad04

Walaupun Anju tidak banyak tawaran berlakon namun beliau mendapat banyak tawaran “promote” sesuatu produk. Jadinya beliau sentiasa mendapat produk dan sponser, bukan itu sahaja malah beliau juga mendapat pengikut yang ramai di laman media miliknya.

Pelbagai komen yang diterima kepada perkongsian ini. Netizen sangat prihatin dan juga peminat, apatah lagi Anju seorang pempeng4ruh yang sangat kuat meskipun melakukan pembed4han pada wajah, masih ramai mahu mencontohinya kerana tampak lawa dan cantik. Lihat komen netizen.

Mediapuyu.com Fe0af0da3cadbc5eeec0814f71af63ec

Sebenarnya bukan beliau terlupa untuk memakai seluar akan tetapi itulah fesyen dan beliau mahu menayang kaakinya yang telah kuyus, dari sebelumnya.

Dan beliau berjaya mendapat perhatian daripada perkara itu. Ramai juga peminat dan pengikunya yang meminta tips malah mahu mengikuti apa yang dilakukan Anju.

Sumber: ig anjoulielavocah1

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!