Connect with us

Entertainment

“Trademark mak-mak kaftan k0yak tu” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 461055fb9b59eb1319534700d65a221a Scaled

Nama artis lama yang pernah menjadi bualan semasa beliau muda kini disebut-sebut meskipun beliau kini bukanlah seorang yang dikenali anak muda. Namun pada era zaman 90an sudah pasti mengenali beliau kerana beliau adalah seorang pelakon jelita pada tahun tersebut dan banyak drama serta filem yang beliau lakonkan dan menjadi seorang pelakon yang memegang watak seorang yang jelitawan.

Meskipun kini dimamah usia namun beliau mempunyai kecantikkan yang tersendiri dan tidak mencucvk bot0x atau apa apa kecantikkan palsv yang untuk mencantikkan kvlit wajah tanpa semulajadi. Beliau adalah atress Zahnita, yang kini dikenali pula sebagai artis wakili mak-mak.

Mediapuyu.com 67fb69d71c683ed5727f24ff8f113b81

Meskipun begitu beliau adalah seorang yang menjadi diri sendiri malah beliau seolah mewakili mak-mak di Malaysia dek kerana tidak berselindung disebalik kehidupan sebenar.

Meskipun umurnya hampir 50an kini namun beliau masih langsiing dan cantik apabila bersolek namun beliau jarang untuk bersolek dan berdandan.

Mengangkat bakul pakaian dan memakai kelawar yang k0yak, memang mewakili mak-mak yang membuat kerja rumah tak henti. Bukan itu sahaja malah boleh bertukar menjadi superwomen sekelip mata dengan berperwatakkan menarik akan tetapi tetap ke dapur juga.

Mediapuyu.com 8dda1349bd063874f640ef2cf5ff8519

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan ini. Ramai yang menjadikan beliau kini seperti sumber inspirasi apabila beliau kini membuktikan bahawa hanya berada dirumah boleh menjadikan kerja rumah sebagai rutin dan memasak sebagai sumber pendapatan juga.

Terkadang beliau membuat video yang menjadikan sebuah komedi, menjadikan ia hiburan buat tatapan peminat. Beliau mempunyai aura komedi didalam diri. Ramai juga suka mengikutinya dan memberikan tanda sukaan yang banyak pada perkongsian beliau.

Mediapuyu.com 7a51e0160210a1a09657cac18c6b63ba

Walaupun kini beliau tidak lagi aktif dalam dunia seni meskipun tidak pernah berada lagi didalam dunia hiburan pada usia sebegini akan tetapi beliau dikenali dimedia massa.

Beliau tidak perlu menjadi seorang pelakon lagi namun beliau masih ramai yang mengikuti perkembangannya apatah lagi beliau p4ndai mengikuti trend masa kini dan suka memuat naik perkongsian yang menghiburkan peminat.

Tanpa sedar walaupun berimej sederhana dan tidak kisah tentang memakai baju kelawar pada ketika didalam rumahnya dan mengangkat bakul pakaian, beliau juga disukai mak-mak kerana seolah mewakili mak-mak.

Ramai suka gelagat Zahnita yang mewakili suara mak-mak juga, lihatlah komen mak-mak. Ramai berikan komen tentang baju Zahnita yang k0yak tu sama seperti mak-mak lain juga di Malaysia ini.

Mediapuyu.com 613d0707faf0a108de713ac391d4d70a

Zahnita pernah memegang gelaran model tercantik Malaysia dan beliau adalah seorang model yang berjaya dan pelakon jelitawan suatu masa dahulu.

Sering mendapat tawaran berlakon dengan pelakon ternama juga seperti Yusry Kru, Remy Ishak dan ramai lagi yang setanding dengannya pada era zaman itu dahulu.

Sumber: ig zahnita

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!