Connect with us

Entertainment

“Adoi abg Zamarul dah r0sak sebab Kak Lina” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 4cf4f2dbe9f75c474cbce4b1fc8e2c42 Scaled

Jika seorang pelakon yang hebat sudah pasti boleh membawa watak apa sahaja malah ramai pelakon hebat tanah air yang bercita-cita untuk membawa sesebuah watak yang sukar.

Bukan pertama kali drama yang tertukar r0h dan j4sad, kini dilakonkan pula Zamarul Hisham dan Elly Mazlein atau lebih dikenali kini dengan panggilan Kak Lina, mendapat watak sedemikian. Tidak dikomplen malah dipuji mereka berjaya membawa watak berbeza kali ini dengan penuh kehebatan bukti mereka pelakon yang hebat.

Zamarul Hisham membawa watak seorang perempuan dan begitu juga Kak Lina yang membawa seorang lelaki, sepanjang penggambaran sudah tentu tidak kering gvsi apatah lagi kedua pelakon ini juga seorang yang pelawak dan mesra.

Mediapuyu.com B4ffb331415e8aa15867cc27db690e3c

Melihat Zamarul yang juga menyerlahkan komedian didalam dirinya dan membuatkan peminat percaya bahawa kerana berkawan dengan Kak Lina beliau juga telah menjadi ‘r0sak’ dan kini kelakar. Malah menghiburkan juga wataknya itu.

Sebenarnya membuktikan bahawa mereka berjaya membawa watak yang sukar apatah lagi ia tidak pernah terjadi dan tidak wujud tetapi seolah mereka pernah mengal4mi dan berjaya membuatkan ia seolah perkara sebenar berlaku. Memang drama komedian yang berjaya dihati peminat.

Mediapuyu.com 9f6a137aa317e82781d41b18bd3cd998

Lihatlah perkongsian ini yang menghiburkan peminat malah merasa Zamarul Hisham menjadi ‘r0sak’ dek kerana rapat dengan Kak Lina. Namun kejayaan ini disukai ramai peminat apatah lagi mereka berdua juga mempunyai koleberasi yang serasi dan sepadan sekali.

@ichaa9191

Akhirnya kembali ke asal 😍 #terompaksanatertukarsini #telefilem #komedi #romantik #trending #viraltiktok #foryour #fyp #4U #iChAa !

♬ Bukan Karena Tak Cinta – Judika & Lesti

Zamarul Hisham kini menerpa namanya semula selepas beberapa tahun menyepi didalam dunia seni lakonan. Bukan sebuah drama akan tetapi beberapa buah drama juga akan dikeluarkan pada kaca tv penonton dirumah tidak lama lagi. Malah ada juga beberapa buah drama yang masih didalam penggambaran.

Bukan sahaja Zamarul akan tetapi Kak Lina juga siibuk didalam beberapa penggambaran drama beliau dan masing-masing kini mempunyai drama yang baharu dan pelbagai watak yang menarik untuk dipertontonkan pada peminat nanti.

Mediapuyu.com 171a331c849c0008da2a6eaa03372c71

Lihatlah pelbagai komen yang diberikan kerana mereka suka akan watak yang diberikan. Seolah all out, meskipun mereka sebenarnya mudah berkerjasama dengan baik berdua malah pelakon pembantu yang lain juga turut berikan kerjasama yang baik untuk hasilkan watak yang diberi.

Lihatlah komen-komen yang netizen berikan. Mereka percaya bahawa Kak Lina mempeng4ruhi Zamarul Hisham sehingga berjaya menjadi seorang yang ‘r0sak’ malah boleh menjadi seorang pelawak serta merta. Bukan itu sahaja beliau juga kini menghiburkan peminat dan penonton suka akan mereka berdua. Lihat komen mereka.

Mediapuyu.com E5d22f12a0f402e2626489dc269cd812

Kedua pelakon ini bukanlah sehari dua dalam dunia seni lakonan. Masing-masing telah berada didalam dunia lakonan lebih 20 tahun dan Zamarul lebih lama namun buat mereka masih banyak tawaran lakonan dan mereka juga seorang pelakon yang berbakat besar. Malah lakonan mereka juga hebat sehingga kini.

Sumber: tiktok ichaa9191

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!