Connect with us

Entertainment

“Boleh partner dengan Adira ni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 74cd6c2b3fc556814f528bb8498b2f74 Scaled

Zahnita ialah artis lama yang pernah suatu ketika menjadi bualan dek kerana kejelitaannya pada masa muda. Kini beliau kembali di era baharu menjual pai berlauk dan pndai pula melawak serta ikut trend malah ramai cakap boleh jadi partner Adira Suhaimi.

Zahnita menjadi diri sendiri dan ramai minat padanya kini. Malah masih ramai taktahu sebelum ini beliau seorang pelakon.

Era zaman 90an yang membuat namanya gemerlapan dan popular malah beliau bukan hanya seorang pelakon akan tetapi juga adalah seorang model berjaya. Lihatlah sahaja sehingga kini bdannya masih raamping. Beliau seorang yang jelitawan sehingga kini juga.

Mediapuyu.com Cde38fb9e3116dd9ad7b273d94e0cded

Ramai yang sebut tentang wajahnya yang tidak sama seperti pelakon lain yang seusia dengannya namun beliau sangat positif dan kuat semangat. Malah beliau sentiasa berada dikekuatan tersendiri. Perkongsiannya kini lawak dan membuatkan ramai menyukainya.

Perkongsian beliau kini adalah antara yang suka membuat content lucu dan ia menghiburkan peminat juga. Disetujui juga jika beliau bergandingan dengan Adira Suhaimi kerana pndai melawak dan suka menghiburkan dengan cara tersendiri.

Mediapuyu.com 9ea70bfe653687ebdf05feaaf7bb41db

Lihatlah perkongsian ini, beliau mengambil sedutan lawak dari negara barat dan kemudian mengolah menjadi lawak sendiri. Memang ramai suka malah tanda sukaan pada perkongsian ini juga banyak. Malah ramai terhibur dan berikan komen juga pada perkongsian ini.

Zahnita, seorang yang merendahkan diri dan sentiasa humble bila bersama peminat. Bukan sahaja peminat lama akan tetapi beliau juga ada peminat baharu. Apatah lagi beliau suka membuat content mewakili  mak-mak di Malaysia juga.

Beliau adalah seorang yang menjadi diri sendiri dan juga pelawak orangnya apatah lagi beliau happy go lucky juga.

Mediapuyu.com B221577992db31c1dfe308c0ed518f3f

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan ini. Ramai yang suka beliau dek kerana beliau menjadikan setiap content lucu itu menjadi kelakar. Malah beliau kini juga adalah sudah menjadi seperti sumber inspirasi kepada kebanyakkan suriumah. Part lawak skuter tu menjadi tarikkan peminat dan penonton.

Membuat video yang lucu bukanlah mudah, tapi Zahnita berjaya malah ia adalah ideanya sendiri. Suka lihat setiap content beliau memang lawak dan dah boleh menjadi partner Adira Suhaimi juga.

Bukan itu sahaja beliau juga selamba sahaja muka tanpa try hard tapi lawaknya sampai pada penonton. Lihat perkongsian itu. Lihatlah perkongsian ini dan lihat komen yang diberikan.

Ramai menyebut Adira Suhaimi dek kerana sama perangai dan lawaknya. Lucunya juga sampai kepada penonton meskipun lawak jenakanya adalah bersahaja. Lihatlah komen-komen netizen.

Mediapuyu.com 013557687b27c290aac49c4082ccc4a9

Beliau kini memang sudah tidak ada tawaran berlakon dan tidak lagi berkecimpung dalam dunia seni lakonan mahupun modelan. Namun beliau kembali popular dengan perkongsian beliau di laman ig miliknya. Suka tengok contentnya semua lucu dan bermanfaat.

Sumber: ig zahnita

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!