Connect with us

Entertainment

“Wajah Ratu sangat unik, banyak iras Linda Jasmine namun ada iras Que Haidar sebaliknya” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com A1a4a5bec399cfc0749284b13fe9bb74 Scaled

Bukan senang untuk tidak mempunyai media sosi4l pada zaman kini. Sudah 2024 namun buat pasangan Linda Jasmine dan Que Haidar mereka tetap mengambil kepvtusan untuk masih tidak membenarkan anak-anaknya mempunyai laman media sendiri dan hanya dibenarkan berkongsi malah gadget juga berkongsi. Meskipun mereka mampu ia adalah sebaiknya untuk mereka dek kerana masih belum mencapai usia sesuai katanya.

Walaupun anak mereka tidak mempunyai akaun media sendiri akan tetapi rezeki tetap tidak pernah salah alamat bahkan mereka tetap mendapat pelbagai tawaran media dan baru-baru ini anaknya Ratu mendapat tawaran menjadi sumber inspirasi buat majalah remaja dan menjadi idol kepada masyarakat.

Mediapuyu.com 1b3619706be65469eec49e543e47811c

Bukan itu sahaja malah membanggakan kedua orang tua apatah lagi menjadikan sesuatu yang menarik dan ia adalah sebuah kenangan yang indah. Malah rupa paras juga menjadi bualan netizen. Mana kan tidak secantik Ratu yang mempunyai iras mamanya bahkan tidak kurang ada juga iras babanya.

Memiliki raut wajah yang kacukan dan cantik sekali, meskipun kedua orangtua amat menegaskan untuk tidak berlaman sosi4l akan tetapi beliau tetap menjadi tumpuan netizen apabila media lain memuat gambar anaknya Ratu.

Mediapuyu.com B6cb9a9787b5ac4d22a4b77b01fd6a58

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan ini, ramai memuji kecantikkan yang luar biasa dan memang raut wajahnya sedikit unik. Apatah lagi wajahnya memiliki dua wajah seiras iaitu wajah Linda Jasmine dan sekali pandang juga saling tak tvmpah wajah babahnya iaiti Que Haidar. Meskipun sudah lama tidak berkecimpung dalam seni lakonan tetapi nama mereka tetap ada pada peminat dan menjadi ingatan netizen.

Sememangnya bukanlah selebriti namun kepopularitian anak-anak artis seringkali menjadi lebih popular daripada ibubapa mereka yang artis apatah lagi jika menjadi bual bicara raut wajah juga menjadi tarikkan umum.

Ratu adalah seorang yang jelitawan malah sikap dan budi bicara nya juga amat menlembutkan hati dan membuatkan sesiapa yang dekat akan tertariik juga.

Mediapuyu.com Cdd9f1e06d480a749254d2fc1357b3d7

Que Haidar tidak pernah menghalang untuk anaknya berkecimpung dalam dunia hiburan namun ia ada masa yang bersesuaian dan bukan sekarang. Malah Que dan isteri sentiasa menyokong anak mereka untuk menceburi apa sahaja yang mereka minati. Malah mereka akan sentiasa berada disisi sentiasa.

Lihatlah pelbagai komen memuji dan menjadikan Ratu sebagai sebuah ikon yang selayaknya malah menjadi tumpuan orang ramai juga melihat wajah Ratu yang seiras kedua ibubapanya. Lihat komen netizen semua, semua komen yang baik saja.

Mediapuyu.com Ef5064c729ba11e79e1a55c8edc6ea59

Bukan sahaja boleh menjadi ikon malah juga menjadi model kerana tinggibya juga sudah mencapai tinggi dewasa meskipun baru berusia 16 tahun. Akan tetapi cantiknya dan matangnya dia membuatkan orang ramai tidak tahu bahawa usianya baru belasan sahaja.

Sumber: ig officiallindajasmine

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!