Connect with us

Entertainment

“Alolo pndai adik berlakon depan daddy dia” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 495585fe11c0df8df224167e98b4a369 Scaled

Ramai sudah tahu bahawa Datin Alyah dan Tokram telah mempunyai anak perempuan baru-baru ini dan namanya Zara. Ramai suka dan ramai yang berikan perhatian setiap kali perkongsian tersebut mendapat perhatian daripada netizen dan sangat membuatkan ramai juga tak keuan dek kerana kecerdasan dan kepintaran Zara. Walaupun kecil tetapi sudah p4ndai mengadu pada daddy.

Sebenarnya bukan sahaja lakonan Zara yang terlihat, ramai yang suka melihat cara layanan Tokram kepada Zara dan ramai yang akui bahawa Zara seorang anak yang bijak dek kerana pndai pula berlakon dan mengadu pada daddynya.

Mediapuyu.com Cb29cd25e0544e40519acfc1c96af09b

Beruntungnya Zara berada didalam kelompok kasih sayang yang penyanyang malah ramai netizen mengakui pada mulanya Tokram amat tidak disukai. Bukan itu sahaja malah ramai tidak menyangka bahawa Tokram adalah seorang yang penyanyang dan sweet orangnya.

Bukan itu sahaja malah ramai pula memuji kini Tokram sudah mempunyai percakapan yang baik dan sikap kasih sayang sebagai bapa mulai terserlah semenjak kehadiran Zara. Ramai suka akan perkara tersebut.

Mediapuyu.com 00b11da6928b85c3eb31d37f72dde4c4

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan oleh Datin Alyah. Memang seolah bercakap-cakap kepada Tokram atau daddynya dan ramai yang suka akan perkara tersebut apatah lagi Zara seorang anak kecil. Meskipun menyuruh anak kecil itu makan ub4t adalah perkara yang sukar namun anak kecil tu tetap comel.

Datin Alyah masih giat aktif dalam dunia nyanyian dan sehingga kini beliau masih relevan. Apatah lagi suaminya juga seorang yang terlibat dalam dunia seni juga. Mereka masih dikenali dan bakat kerja nya masih diterima di media hiburan.

Mediapuyu.com 6fac20fda6a901754f6571e3066bbb58

Zara seorang anak yang baik dan diberi kecukupan yang sempurnaa bahkan ramai yang suka melihat setiap perkongsian Datin Alyah mengenai Zara. Walaupun berusia 4bulan akan tetapi kecerdikkan nya seolah budak yang bedar dan bukan setahun jugang.

Memang ada budak yang pndai dan bijak meskipun belum berusia setahun umurnya, akan tetapi ia adalah jarang berlaku. Lihatlah pelbagai komen netizen. Ramai yang ger4m dek kerana kecerdikkan Zara. Zara juga sudah tentu manja daddynya.

Mediapuyu.com Ef4dce6936f027d5bd5111721c85e9a3

Semoga sahaja Zara sihat-sihat dek kerana sebelum ini Zara tidak berapa sihat, dan ketika video diambil pun mereka sedang memberikan Zara ub4t selsema. Sudah pasti mak ayah mahukan terbaik untuk anak mereka.

Sumber: ig alyah81

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!