Connect with us

Entertainment

“Confident sungguh baby jawab, Jebat dah jadi cecair hihi”- Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 1ed9fe338099a8ba67edac003108db30

Beberapa hari lalu, tular berita mengenai kisah perc3raian Noor Nabila dan Engku Emran setelah hampir dua tahun melayari bahtera perkahwinan. Noor Nabila berkata kepuutusan itu dibuat selepas Emran menyatakan hasrat untuk tidak meneruskan rumah tangga yang dibina sejak 2021.

Tidak menafikan perasaan sedih yang di rasai, Nabila berkata j0doh, aj4l dan m4ut adalah aturan Allah SWT dan beliau akur dengan kehendak takdir.

Ibu kepada Jebat Jayden ini juga berkata dirinya sudah melakukan yang terbaik sepanjang proses perkahwinan ini. Namun, sebagai manusia beliau tidak boleh lari daripada ujian dan dugaan rumah tangga.

Mediapuyu.com C46f0f54754d6072ac815898dfdf4133

Menurut Nabila lagi, tiada siapa yang berkahwin untuk bercerai dan dirinya juga turut impikan perkahwinan yang bahagia dan berpanjangan.

Noor Nabila bagaimanapun enggan berkongsi masalah rumah tangga yang dihadapi kepada khalayak, sebaliknya, biarlah perkara itu diketahui antara mereka serta dijadikan pengajaran buat dirinya sahaja.

Mediapuyu.com 56167bbdb3254da4f12e91956e3bd84f

Menerusi satu perkongsian terbaru di Instagram srikandi.79 satu video yang memaparkan gelagat Jebat sedang berbual bersama ibunya Nabila telah di muatnaik. Video yang berdurasi beberapa saat itu menunjukkan kanak- kanak berkenaan berbual mengenai berat badan terkininya.

Menurut Jebat, berat badannya kini sudahpun mencecah 20 mililiter. Mendengar kata- kata Jebat, Nabila bertanyakan kembali kepada anaknya itu sama ada berat Jebat 20 ML atau 20 KG; namun jawapan yang di berikan oleh Jebat dengan penuh yakin bahawa beratnya kini adalah 20ML.

Mengintai ke ruangan komen pula, rata- rata netizen berkata gelagat spontan Jebat sewaktu berbual bersama ibunya itu sememangnya mencuit hati netizen. Ada sahaja kata- kata Jebat yang membuatkan netizen terhibur mendengarnya.

Walaupun usia Jebat bakal menginjak 6 tahun pada tahun hadapan namun kata- kata dan perbualan Jebat bersama ibu atau bapanya sangat menarik serta menghiburkan netizen.

Mediapuyu.com 288ed42b2c93fccd5b1bd611eb1b02e0

Comel sangat Jebat ni. Kata- kata dan gelagat Jebat sangat kelakar dan menghiburkan para pengikut di akaun Instagramnya. Netizen juga tidak jemu melayani kepetahan Jebat bercakap serta gelagat melucukan kanak- kanak berkenaan bersama ibu bapa atau ahli keluarga terdekatnya.

Jebat juga seorang kanak- kanak yang panjang akal dan sangat petah bercakap membuatkan netizen merasa geram namun terhibur menonton gelagat mencuit hati kanak- kanak berkenaan bersama ibu atau bapanya. Berikut di kongsikann komen- komen netizen.

Mediapuyu.com 42898a6aa494485533408ac5e06adc01

 

Netizen juga memuji cara didikan Sharnaaz dan Nabila buat Jebat selama ini kerana Jebat membesar menjadi seorang kanak kanak yang sangat mendengar kata dan cukup sopan.

Sememangnya didikan dan asuhan yang baik daripada Sharnaaz dan Nabila buat Jebat telah berjaya membentuk keperibadian yang di tunjukkan oleh Jebat hari ini.

Sumber: ig srikandi.79

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!