Connect with us

Entertainment

“Plot twist, anak2 balik lepas 5 minit sebab hujan, apa pun tak sempat” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 040bade1f0cfc5b0c5ad39bbeb965c2d

Semenjak Hairul Azreen bersara, semakin banyak masanya bersama keluarga dan itulah yang beliau mahukan. Saat bersama anak isteri adalah saat yang paling penting apatah lagi masa anak-anak membesar adalah begitu cepat sekali.

Itulah antara sebab Hairul mahukan masa yang lebih bersama anak mereka dan sanggup bersara daripada berlakon kerana katanya beliau sudah membawa semua watak.

Isterinya juga sudah lama tidak berlakon dan juga telah lama berhenti daripada dunia lakonan apatah lagi selepas berkahwin. Selepas tu mereka mempunyai pelbagai produk jualan dan bisnes untuk menyambung penyaraan hidup.

Mediapuyu.com 18435bd73d11d7bc39fd9a9db0c51a87

Memang ramai yang terkejut dengan kisah persaraan Hairul namun ia menegaskan bahawa ia mahu berehat apatah lagi beliau sering mendapat tawaran menjadi stand man. Memang perluk4n kekuatan dan tenaga yang luar biasa.

Demikianlah yang diceritakan dan sehingga kini seringkali melihat mereka pasangan ini menjadikan konten yang menarik untuk dijadikan tatapan peminat semua. Semakin hari konten mereka semakin lawak dan kelakar. Bakat siapa yang terpendam ini agaknya.

Mediapuyu.com Ed60d78f09a414c73118aaf365d87a24

Lihatlah perkongsian ini yang mana ramai wanita yang telah bergelar mak-mak memang akan memahami yang apa telah mereka lalui. Bahkan ramai yang merasai dan ada juga yang kata tidak sempat apa yang mahu dilakukan sekiranya anak pergi taman diteman bapaknya.

Ramai juga yang tertarik kepada perkongsian ini dek kerana cara video dimuatnaik dan ramai yang mengatakan ia adalah bakat yang terpendam juga dek kerana boleh melawak secara tanpa berlakon. Apatah lagi video diedit dengan baik dan cermat malah ia membuatkan ramai menyukainya.

Mediapuyu.com Da80e2c926750be78cc7ddcb44cc525e

Pasangan ini memang menjadi contoh kepada masyarakat apatah lagi perjalanan kehidupan mereka ramai yang ketahui bermula daripada kosong dan sehingga sekarang. Melihat itu ramai bersemangat waja. Memang menjadi tumpuan peminat sahaja pasangan ini.

Pelbagai komen menarik pada perkongsian ini dan ramai yang menyukai perkongsian video begini apatah lagi adanya slow emosion begitu.

Ramai peminat video begitu. Lihatlah pelbagai lagi komen netizen. Semuanya memuji dan megiyakan kata Hanis Zulaikha.

Mediapuyu.com B8b45626629666d8b986a2a6804b92ac

Hairul dan Hanis pernah berlakon bersama dan mereka juga pernah berlakon bersama dan ramai yang mengatakan adalah Hanis dan Hairul adalah pasangan yang serasi tidak kira di realiti ataupun di dlam drama pun.

Sumber: ig haniszulaika

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!