Connect with us

Entertainment

“Urwa usap2 kaki ummi, pandainya tgk ummi saakit” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 1e7ae079df9ade12d0bf0e7d1fffcf4a

Anak-anak mesti adalah penguat hati mak ayah. Bukan itu sahaja bahkan anak-anak adalah semangat baharu apatah lagi jika menambah cahaya mata. Lagilah apabila anak-anak mengerti dan faham akan apa yang mak ayah lalui lebihlah mendapat rasa kasih sayang diberikan. Melihat perkongsian ini ramai terharu serta seb4k. Urwa, anak sulung kepada Adhwa dan Ardell, memahami apa yang uminya lalui.

Kelahiran anak kedua menambah lagi keakraban dan melihat seorang kaka yang sayang akan adiknya, dipupuk dengan kasih sayang yang diajar dari kecil membuatkan beliau menyanyangi dan merasai itu adalah adik beradiknya.

Mediapuyu.com 060add52df16224e29cfdd3398eadb3f

Bukan sahaja kata-kata yang bijak daripada Urwa, anak sulung mereka malah Urwa juga seolah mengerti akan pengorbanan yang dirasai oleh uminya. Bahkan siap mengusap lagi kaki uminya seolah faham akan saakit dilaluinya.

Urwa pasti akan menjadi seorang kakak yang penyanyang dan bertanggungjawab, bahkan sudah pasti menjadi anak yang baik dan solehah dek kerana didikan yang diberikan kepadanya adalah sangat bagus.

Mediapuyu.com 1b21b6e33c1b034989cc4232f928fc1f

Lahirlah insan keempat dan anak kedua didalam hidup mereka, bahkan mereka sangat menyenangi oleh kedua ibubapa bahkan mereka juga selalu sahaja menjadi idola kepada pasangan yang lain dek kerana sikap mereka yang baik dan ramah.

Kedua-duanya seorang yang pandai dan berbakat seni malah mereka sangat berbakat dalam dunia lakonan. Keduanya pada mulanya ialah sahabat baik dan tidak disangka sehingga kini menjadi suami isteri yang sangat mesra dan sweet.

Mediapuyu.com A32d7d0a94fc2d545b2f3f9dd3fc41aa

Bila melihat komunikasi antara Urwa dan uminya, sangat menyentuh hati dan sangat seb4k kerana melihat mereka begitu rapat dan akrab. Kasih sayang Urwa meskipun beliau baru berusia 4tahun akan tetapi telah matang pertuturan katanya.

Lihatlah pelbagai komen menarik daripada perkongsian ini. Ramai yang mengatakan bahawa mereka juga turut seb4k dan ucapan tahniah diucapkan kepada Ardell berulang kali kerana selamat melahirkan anak kedua mereka. Lihatlah antara komen netizen.

Mediapuyu.com D9059fee4d1eb760ed7ac7c58e7c7480 E1696848389122

Tahniah dan selamat berpantang kepada Adrell, dan tahniah juga sekali lagi kepada Adhwa dan Ardell diatas kelahoran anak kedua mereka. Sudah pasti menambah zuriat dan mempunyai zuriat adalah impian setiap orang yang telah berumah tangga.

Sumber: ig nadzmiadhwa

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!