Connect with us

Entertainment

“Amboi suara makhang pon” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Ffefecfc49a98275b063a970b9826200

Setiap rumahtangga memang akan ada pasang surut, namun tidak semua rumahtangga dapat diselamatkan namun ia bukanlah alasan agar anak menjadi mangs4 untuk hal runahtangga tersebut. Contoh yang baik dan bagus adalah seperti kisah Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila, mereka telah berpiisah lama namun tidak pernah mengabaikan anak-anak.

Anaknya Jebat Jayden menjadi keutamaan mereka berdua senantiasa. Mereka memang disenangi peminat bahkan ramai meminta agar kembali semula bersama.

Akan tetapi sudah pasti ia tidak berlaku dek kerana masing-masing ada perjalanan hidup yang dirancang dnegan baik. Bahkan sekarang Sharnaaz sudah sedia maklum bahawa beliau sudah mempunyai kekaasih hatinya iaitu Amelia, selalu benar beliau menyatakannya.

Mediapuyu.com 98e1197c83edf8482a67fdcde2bebeee

Memang setiap hari adalah rutin Sharnaaz menjenguk dan melawat anaknya itu Jebat Jayden ke rumah Nabila dan ia memang setiap hari hampir tiga kali. Tidak pernah melangg4ri batas memang ramai saksi bersama beliau menemaninya.

Sedang melepaskan kerinduan kepada anaknya, terdengar suara mummynya Noor Nabila, lawak sungguh apabila kedua anak beranak serentak melihat mummynya apabila menjeriit. Namun masih menjaga batas matanya.

Mediapuyu.com Ded1e67194c85cdb8847a799510884ac

Dua dua melihat Noor Nabila yang entah kenapa menjeriit, akan tetapi memang ia menjadi auto melihat apatah lagi mak-mak yang menjeriit. Mesti lah ada sebabnya. Sharnaaz pun sudah biasa dan lali dengan bekas isterinya itu.

Pastinya Jebat seorang anak yang manja apatah lagi beliau adalah anak tunggal. Namun beliau juga mempunyai sepupu sepapat yang sangat rapat dengan ahli keluarga yang lain. Seronok melihat hubungan keakraban mereka.

Mediapuyu.com 27e2e24d034c4784acb66bf30cc1a7ef

Sharnaaz masih terus menyimpan jambangnya sehingga apa mungkin suatu hari nanti untuk menikah barulah beliau akan membuangnya. Wallahualam. Akan tetapi keterampilan beliau begitu pun masih menampakkan dirinya seorang yang maskulin dan macho.

Pelbagai komen didalam perkongsian tersebut yang turut mendengar jeriitan mummynya. Entah apa dijeriitkan siapa pun tidak tahu. Bukan itu sahaja komen diruangan komen mengatakan mereka mahu melihat Sharnaaz dan Nabila bersatu semula.

Mediapuyu.com 1a114c003c287c28ca3f6796920c9580

Bila netizen mengatakan soal hubungan mereka, mereka cuba untuk mengatakan tidak. Sebenarnya jodoh dan aj4l ditangan Tuhan. Semuanya telah ditetapkan. Tidak dapat bersama sebagai suami isteri namun kekal bersama sebagai kawan baik untuk anak.
Sumber: ig sharnaazahmad

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!