Connect with us

Entertainment

“Birthday girl punya pasal telan jela” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Eafef7d00bb4a790ee29298ae1486e59

Hari lahir Hanis Zalikha disambut dengan berduaan bersama suaminya yang tercinta Hairul Azreen, indah sungguh waktu tidak bekerja, apatah lagi sudah banyak masa terluang bersama-sama dengan anak isteri. Inilah masa diraikan apabila hari lahir isteri disambut gembira.

Tiram adalah satu makanan yang dimakan oleh orang barat dan Hairul mencuba tapi macam tak kena pada tekaknya namun dek kerana hari lahir isterinya, beliau sabar dan telan juga.

Begitulah yang terlihat dalam perkongsian tersebut. Hairul masih cuba bertahan untuk telan makanan tersebut meskipun tekaknya tidak boleh menerima makanan itu. Inilah bukti kasih sayang suami kepada isterinya.

Mediapuyu.com 15488a59e43ac675bcc12a3796d354bc

Hairul juga menahan rasa tekak, dan meneruskan sahaja telan makanan tersebut. Sungguh sayang pada isterinya untuk menjaga hati isterinya. Hanis pula seronok dan sangat bahgia merasai seperti tuan permaisuri.

Mereka telah lama dalam industri seni namun mereka tidak lagi berkecimpung disalam dunia artis apatah lagi semenjak Hairul mengumumkan beliau ingin bersara didalam dunia lakonan di usia yang sangat muda.

Mediapuyu.com 56c668d2e1b4f51a6b3055c8767ad881

Perkongsian ini pasti akan menjadi idaman semua wanita apatah lagi Hanis berjumpa dengan insan yang tepat, menyanyangi dan layan beliau seperti ratu hatinya. Inilah sebuah bukti untuk menggambarkan cintanya.

Pasangan ini mempunyai dua orang cahaya mata, sepasang cahaya mata ini memang menjadi tumpuan netizen apatah lagi anak-anaknya dididik secara rawak dan kasaar. Anak paskal mereka gelarkan.

Mediapuyu.com E9ae3f49d5af271844c38f98e8a5e09b

Hadiah seperti ini sangat diimpikan setiap wanita namun tak semua memilkinya. Ia adalah takdir yang telah ditetapkan. Selamat ulangtahun kelahiran buat Hanis Zalikha dan pasti suaminya menjadi begitu menghargainya dek kerana beliau wanita hebat.

Pelbagai komem yang diterima pada perkongsian ini. Malah ramai yang mengatakan tentang mimik muka Hairul dek kerana makanan disitu. Lihatlah antara komen netizen semua. Beberapa komen dan ramai juga ucapan hari lahir buat Hanis.

Mediapuyu.com A44ab7c3c7f926b11f2b7731a14404d3

Beliau seorang wanita yang sangat lemah lembut dan sangat pandai dalam mendidik anak-anak. Tak ralat lah sekiranya hantarannya untuk isterinya sebelum ini mengejvtkan Malaysia namun Hairul mampu.

Sumber: ig haniszalikha

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!