Connect with us

Entertainment

“Hahah mmg haw4u je kalau Makder dgn Watie bergabung” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 61cbe27b68215439980cd3fa28a1858e

Sebenarnya selepas berkahwin Watie agak siibuk dalam urusan kerjayanya, apatah lagi selepas berkahwin, beliau mendapat banyak tawaran kerja termasuklah di luar kawasan juga dan ramai juga yang memberikan Watie kerjaya seperti membuat review kepada pelbagai produk-produk yang ternama juga, itu adalah rezeki berkahwin namanya. Watie bukan seorang yang bermalas-malasan malah beliau sangat seorang insan yang rajin.

Beliau juga seorang yang ceria dan sukakan budak-budak, melihat daripada perkongsian ini beliau agak rapat dengan Makder. Isteri kepada ayah arwh Siti Sarah. Makder juga seorang yang mudah untuk rapat dengan sesiapa sahaja yang sekepala.

Mediapuyu.com 3e265fb2ea7cb3888891adcce0c3582b

Bahkan baik hati, Watie pun baik,  memang menjadi kawan baiknya apabila mereka bersama, pasti ada sahaja akal fikiran mereka untuk membuat  peminat mereka terhibur. Sebelum ini mereka berdua akan tetapi kali ini bersama Dekta.

Dekta juga seorang yang pandai membawa diri, masing-masing pandai. Bukan itu sahaja Dekta tahu juga pandai mengikuti apa yang diajar meskipun ia adalah trend baharu. Ada juga terlihat wajah Dekta sama seperti arwh ibunya dek kerana litup memakai tudung itu.

Mediapuyu.com 80ceba9db1b91e8ae6eb8fdcc4168e04

Melihat perkongsian ini terlihat jelas Makder dan Watie sangat akrab dan mereka pandai menjaga perhubungan malahan apabila bersama dengan Dekta pun mereka masih boleh bergabung membuat lawak. Lihatlah masing-masing in character dan lawak sungguh.

https://www.instagram.com/p/CyQiVG7vUlW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Makder seorang ibu yang mana menumpang kasih anak-anak apatah lagi menumpang kasih cucu dia kerana beliau belum di beri peluang untuk memiliki cahaya mata sendiri, akan tetapi beliau tetap berusaha. Watie juga tidak kisah akan hal itu kerana beliau ada anak-anak Shuib.

Mediapuyu.com 23e975230dbfd08e48c0357fa5c50132

Mereka boleh dijadikan contoh dan mereka adalah sumber untuk menjadikan diri terhibur dek kerana melihat mereka boleh menjadikan ia sebagai hiburan sendiri. Mereka juga seorang yang ceria dan happy go lucky, anak-anak pun sentiasa ceria sahaja.

Lihatlah komen komen netizen semuanya memuji mereka lawak mereka juga dikatakan seperti pasangan kembar, malah ada yang menyatakan mereka seperti adik-beradik kerana muka mereka itu sama iras. Lihatlah komen-komen netizen.

Mediapuyu.com 34798eb66cc9d828e664f80d032f3964

Jika mereka berdua bergabung pasti akan ada sahaja idea dan video yang terhasil apatah lagi kali ini, mereka banyak masa bersama sebelum ini mereka tidak ada masa untuk bersama kerana kekangan kerja.

Sumber: ig iamwatie

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!