Connect with us

Entertainment

“Suami dia support dia dari berisi sampai kur0s, bkn sng nk jumpa” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 11da88ca36d2f2b1e954d58ac94d7049

Mengenai Fasha Sandha yang telah kuyus selepas beberapa lama beliau mempunyai bdan yang beriisi namun melihat kerjayanya memang beliau perluk4n bdan yang kurvs dan r4mping, apatah lagi kini beliau menjadi duta kepada produk kvrus.

Melihat perkongsian beliau terlihat beliau begitu menjaga pemakanan, bukan sahaja mengambil produk tersebut, beliau juga jaga makan dan protein yang diambil. Lelaki yang paling beruntung adalah lelaki yang mempunyai isteri yang cantik dan pandai menjaga diri.

Begitu juga dengan isteri yang beruntung apabila mempunyai suami yang sentiasa berada di sisi, tidak kira apa bentuk bdan sekalipun, ketika Fasha Sandha masih menjadi beriisi badannya, sebelum ini suaminya tetap berada di sisi iaitu Aidil Aziz.

Mediapuyu.com B6dae55ae801d0c507b1d738d25fc38f

Sentiasa menemani beliau tidak kira apa jua keadaannya, insan yang banyak menyokong beliau adalah suaminya sendiri selain keluarga dan anak- anak juga. Beliau juga mempunyai rakan artis yang sangat baik dan rapat dengan beliau dan sentiasa memberikan sokongan yang terbaik dan positif kepadanya.

Beliau seorang yang suka memasak walaupun tiada masa untuk memasak untuk keluarganya akan tetapi setiap kali cuti beliau pasti akan mencari masa untuk memasak kepada keluarganya. Sambal belacan dan juga ikan goreng tidak lekang dengan menjadi menu utama setiap kali beliau memasak.

Mediapuyu.com 9ba46b164a2c5440f4afb849996a872c

Itu yang penting ialah air tangan isteri untuk menjaga suaminya. Begitulah yang terlihat suaminya tidak pernah menegur atau pun tidak pernah menjadikan ia sebagai topik utama untuk membuat dan menegur keadaan fizikal bdan Fasha Sandha.

Aidil Azizi juga tidak ada masa untuk anak isteri selalu akan tetapi beliau sentiasa menyokong sentiasa Fasha Sandha tidak kira beriisi bdannya ataupun sekarang, sudah kuyus dan  r4mping. Lelaki yang menjaga selama harini adalah Aidil yang selalu menjaga Fasha Sandha dengan baik.

Mediapuyu.com 2df47d43d5266f968c182736e780c66d

Ramai wanita yang inginkan bentuk tubuh seperti ini bahkan ramai juga yang telah mencuba produk yang dipromosikan oleh Fasha Sandha sendiri. Mungkin akan berjaya jika menjaga pemakanan juga kerana beliau juga menjaga pemakanan bukan semata-mata menggunakan produk itu sahaja.

Lihatlah pelbagai komen-komennya memuji bentuk bdan Fasha Sandha, bahkan ramai yang memuji sikap keperihatinan dan kasih sayang suaminya kepada Fasha Sandha. Walaupun Fasha Sandha beriisi, akan tetapi suaminya tetap berada disisi beliau.

Mediapuyu.com 260c856bf5aa7c6bfb1c4c10ce57b663

Fasha Sandha sentiasa mendapat tawaran berlakon dan beliau tidak kisah dengan bayarannya beliau pernah menyatakan sekiranya beliau letak harga yang tetap untuk bakat dan kelayakan beliau, pasti mereka tidak mampu membayarnya jadi beliau tidak kisah akan harga untuk tawaran berlakon Semoga beliau sentiasa dimurahkan rezekinya.

Sumber : ig fashasandhaofficial

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!