Connect with us

Entertainment

“Baik saya masuk dgn Ubai tapi suara dia pula tak sedap” – Shila Amzah

Published

on

Mediapuyu.com 8527e426afde9a48c9a2cc6a273bd7a7

Selepas namanya disebut dek kerana kisah ayahnya dan mamanya. Kini namanya menjadi sebutan media semula apabila tular tentang adiknya yang “dihal4u” keluar rumah dek kerana rumahnya mahu dijual kerana itu adalah atas nama beliau sendiri.

Shahila Amzah atau mahu dipanggil dengan nama Sha, menegaskan bahawa beliau telah melakukan yang terbaik untuk keluarga. Sha meluahkan segalanya ketika sedang bersiaran langsung.

Mediapuyu.com B1b81f3eb0e63d7c5cdbd5d1ef6d47bc

Menurut beliau lagi banyak lagi yang tidak diceritakan dan tak perlu untuk diceritakan, cukuplah beliau sahaja yang tahu semuanya akan tetapi pihak belah sana yang suka bercerita lebih jadinya Sha kena juga bersuara tegasnya lagi.

Bila disoal tentang kenapa beliau tidak bersama dengan adik perempuannya Syada untuk family duo dimana Syada boleh menyanyi dengan baik dan merdu, ringkas dan padat jawapannya menenangkan dan seolah lucu pula.

Mediapuyu.com 52414343ddcc70227db6bbba65361fa5

Dikatanya bahawa jika diberikan peluang bersama dengan adiknya itu, lebih baik beliau menyertai Famili Duo bersama suaminya namun, suaminya pula suara tak sedap. Memang jujur dan padu sangat jawapan yang diberikan.

@ohbulanofficial

Oh itu sebabnyaaaa 🫢 #ohbulan #sembamgentertainment #shilaamzah #tak #bersama #syadaamzah #familiduo

♬ original sound – OHBULAN! – OHBULAN!

Ubai pula seorang yang kelakar dan ceria bahkan beliau sedikit pun tidak merasa hati tetapi beliau turut menganggap ia sebagai gurauan untuk pasangan suami isteri. Memang bagus sikap Ubai yang sentiasa menyokong isterinya dimana jua.

Mediapuyu.com 93c403acc2b282da83074aff69ba3757

Sha sentiasa bersikap profesional dan matang akan tetapi sekarang beliau sudah sampai limit yang tidak sanggup menanggung seorang diri lagi.

Walhal beliau sudah mempunyai keluarga sendiri jadinya beliau tidak sepatutnya menanggung ahli keluarga yang lain pula.

Ramai yang memberikan komen pada perkongsian ini bahkan suami sendiri pun memberikan komen. Tidak disangka Sha meluah juga tentang suaminya itu yang tidak pandai menyanyi. Lihatlah antara komen-komen yang diberikan pada perkongsian ini.

Mediapuyu.com 01c458dbf90fcdf17bea22be534c38ae

Mungkin selepas ini Sha akan melatih suaminya agar menyanyi dengan baik abhkan agar menyanyi lebih power supaya akan datang boleh menyanyi bersama.

Sumber: tiktok ohbulan

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!