Connect with us

Entertainment

“Dia ingat isteri dia tak perasan lol, Mk kelakar” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 16dbeb3ac76e37bec2b8b90e5933a5fd

Pasangan suami isteri Mk Clique dan juga Siti Hajar amat diminati oleh semua orang. Setiap apa yang dikongsikan pasti menjadi menarik minat kepada peminat apatah lagi mereka memang selalu mengikuti perkembangan MK clique dan juga Siti Hajar isterinya.

Mengenai perkembangan beliau terkini beliau sentiasa mengikuti apa yang diaturkan oleh pihak penganjur malah sekarang MK clique menjaga batas bersama peminatnya.

Isterinya Siti Hajar masih membuat akaun yang pribadi dek kerana beliau masih belum selesa berkongsikan kisah hidupnya kepada orang ramai yang masih dapat mengikuti beliau adalah orang yang terpilih sahaja malah ada juga peminat peminat yang dapat memilih untuk mengikutinya.

Mediapuyu.com E3966c450d9f1e473c4ec5584150bdd3

Siti Hajar dan suaminya Mk-clique selalu membuat video content iaitu mengenai produk makanan dan yang selalu membuatkan content yang membuatkan peminat menyukai mereka malah lebih menyukai Siti Hajar kerana keayuan dan kelembutan keperibadian Siti Hajar sendiri.

Melihat perkongsian ini ramai yang tertawa dan terhibur kerana melihat Mk yang suka mengusik hati isterinya bahkan sweetnya yang tersendiri. Siti Hajar sudah faham akan kehendak suaminya itu malah nampak sahaja apa yang dilakukan di belakangnya.

Mediapuyu.com 54fcceff9a30584042829f2985a802d1

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan ini ramai yang melihat rasa lucu dan terhibur kerana Mk mahu mengusik isterinya sambil menyelam minum air akan tetapi isterinya juga tidak pernah mem4rahi beliau sekalipun.

Mk-clique sentiasa berada di sisi dan isterinya juga selalu mengikut ke mana sahaja Mk bekerja malah beliau sentiasa menjadi penyokong dan pemberi semangat kepada MK sendiri. Begitu juga dengan sebaliknya.

Mediapuyu.com 20912f074a3e86721ab22fda4c6292bb

Jika seorang wanita tahu nak kata setiap pemakaiannya amat berharga pasti beliau akan m4rah apabila suaminya mengambil kain tudung tersebut untuk mengelap cermin matanya akan tetapi Siti Hajar tidak demikian beliau tidak kisah dan faham dengan kerenab suaminya yang suka bergurau senda.

Peminat yang memberikan komen sangat prihatin malah mereka tahu bahawa Siti Hajar nampak apa yang dilakukan oleh suaminya itu, antara komen-komen yang menarik minat adalah mereka menyatakan perlakuan sedemikian agak lawak dan lucu malah menghiburkan juga. Itulah Antara komen-komen mereka.

Mediapuyu.com 59a80853a84ac5e511b6f02678708482

Bukan sahaja berbakat penuh dalam nyanyian akan tetapi Mk-clique telah pun beralih arah kepada bidang lakonan malah mendapat banyak tawaran menjadi pelakon sebelum berkahwin lagi, kini sudah berkahwin masih banyak lagi yang rezeki yang mendatang.

Sumber: ig inaij4ri01

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!