Connect with us

Entertainment

“Kening Bunga mcm dilukis cantiknya” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com De33ab6e4bd6901df8dd8d8ad88316e0

Bunga, anak kepada Elisha Sandha dan juga Haq, kesayangan kepada Sheila Rusly dan Jinggo juga. Mereka amat menyanyangi Bunga, sehinnga mereka seolah mahu dunia mengetahuinya tentang kasih sayang mereka terhadapnya.

Melihat perkongsian mengenai cucunya itu pasti ramai sudah nampak akan kasih sayang yang dipupuk semenjak Bunga lahir lagi, bertambah akrab perhubungan mereka sekeluarga bersama-sama.

Bunga memang seorang budak lahirnya yang comel dan cantik bahkan melihat daripada kacukan ayah dan mamanya juga seorang anak yang sangat cantik. Ramai memuji pula sikapnya yang serba cerdik dan comel.

Mediapuyu.com 40b0e2b1eb56cfa3b6f3708c4c555c6a

Siapa sahaja yang tidak mahu melihat anak-anak bahgia begitulah Sheila dan Jinggo apatah lagi mereka daripada keluarga yang berjaya. Mereka sentiasa mahukan yang terbaik buat cucu mereka. Bahkan apatah lagi ia adalah cucu tunggal mereka.

Perkongsian ini memberikan ramai yang suka dan mengatakan bahawa kecomelan Bunga. Bunga juga seorang yang cerdik pandai dan comel apabila ketawa menutup mulut pula. Semakin hari semakin besar dan bijak pandai. Seronok melihat Bunga membesar dengan sihat.

Mediapuyu.com 20aab4201ec4047adbf3bb29ff85c21c

Bunga memang sangat rapat dengan Dadda dan Nanna nya meskipun ibubapanya sudah berpindah rumah, namun masa terluang sentiasa dimanfaat bersama cucu tersayang itu. Bunga sangat manja dengan atuk dan neneknya.

Elisha juga sentiasa merelakan apabila ia bersama dengan keluarga mertuanya kerana pada mereka tidak ada bezanya. Yang dilihat adalah lebih kelada keluarga mertua mungkin kerana mereka merakam dan memuatnaik kepada media.

Mediapuyu.com 15e3a3069ca50fe0c27ea60d74401a7e

Perkongsian Bunga bersama dengan atuknya mendapat hampir 13 ribu tanda sukaan dari perkongsian atuknya malah ramai yang memberikan komen sehinggakan hampir 200 komen diberikan. Rata-rata suka dan memuji kecomelan Bunga.

Ramai yang memuji kecomelan Bunga dan ada yang memuji juga tentang pandainya Bunga menutup mulvt kerana ketawa. Ada juga yang memuji kening Bunga seperti diukir. Lihatlah antara komen mereka semua. Semuanya ada diruangan komen.

Mediapuyu.com E9f8faab414e5854c266645a9faf5ab2

Bunga semenjak dari lahir dilihatkan di media dan alhamdulilah sehingga sekarang ia masih baik-baik sahaja dan tidak pernah terkena peny4kit ain. Sebab ramai doa yang baik-baik.

Sumber: ig jinggojspicture

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!