Connect with us

Entertainment

“Agak2 mcmn lah perasaan Ayah Azmi bila nama beliau dimain2 sebegitu rupa” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 7efc8dd2bfde1ba5e66262ea9574abe1

Belum habis pun cerita tentang Elly Mazlein yang telah menariik diri di pengacaraan Geg4r Vaganza, kini ramailah yang membuatkan perbezaan antara Kak Lina Pom Pom dengan Jihan Muse ini.

Ini kerana terlanjvran kata Jihan semasa mengacara dengan tidak sengaja membuat lawak menggunakan nama “bapa” kepada artis. Ia bukanlah lucu namun membuatkan netizen bengang.

Ramai yang meluahkan rasa kesal dek kerana sikap Jihan dan Nabil yang tidak pernah berubah daripada dahulu lagi kerana suka membuatkan sesuatu yang menjadi maruah dipermainkan begitu sahaja.

Mediapuyu.com 8130e8ada859b4a89e3b4ee74bec8dee

Memang beliau dikenali dengan sikapnya yang ceria dan suka mengusik orang. Lantas itu mereka tanpa sedar bahawa ia adalah suatu kebanggaan namun apabila diejeek, membuatkan marvah seseorang boleh tercalaar.

Sudah lama beliau berkecimpung didalam dunia seni dan beliau tidak pernah mendapat kontr0versi sebegini hebat. Sebelum ini nama baiknya memang dijaga molek bahkan beliau juga seorang yang sangat menjaga air muka penyanyi lain.

Mediapuyu.com 75046ce8a75602b99d6b362d79b7c921

Jihan Muse sebenarnya tidak bermaksud akan tetapi beliau sudah terbiasa untuk mengusik semua peserta Gv tersebut. Nabil juga tidak sengaja menyokongnya bahkan ramai sahaja yang minat dan tertawa kerana terhibur akan lawak tersebut meskipun pada netizen ia sudah lapok.

Ramai yang terkesan dan mengatakan bahawa sudah tua pun masih membuatkan lawak menggunakan jenaka nama ayah sebagai kelawakan namun ia tidak lawak pada netizen dek kerana merasakan ia sesuatu yang kur4ng ajar.

Mediapuyu.com 957e96e880b624da2786d6d5523de0ca

Ramai yang mahukan Elly Mazlein semula diatas pentas tersebut namun ada juga permintaan untuk teruskan Jihan dek kerana keserasian Jihan dan Nabil sudah biasa bersama.

Lihatlah ramai netizen yang menyuara dan membuat perbandingan di antara Jihan mengacarakan majlis dan Elly Mazlein. Netizen menyuarakan pendapat mereka bahawa sebelum ini Elly Mazlein tak menjtuhkan marvah orang lain.

Mediapuyu.com B8cfc4f79d87f47a4270a7a1cdd277c7

Sebenarnya Jihan rapat sahaja dengan perserta lain ,jadi dengan itu beliau sidah biasa bergurau senda. Ada juga yang menyatakan bahawa mungkin saja beliau diberikan skrip untuk perkara itu.

Sumber: ig bo0mmalaysia

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!