Connect with us

Entertainment

“Sedihnya, sebak plk klu sebagai anak dgr ibu tiri ckp camtu, tak semua ibu tiri blh buat mcm Angeline Tan” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com F1174e0fce637d0b0a1c5f70c7e55ad5

Setiap apa yang berlaku pada masa akan datang memang kita tidak dapat meneka apa yang bakal terjadi pada masa akan datang. Tak disangka Pokya atau Sabri Yunus dan Angeline Tan atau Ardini, bercinta sudah lama. Rupanya mereka telah meneruskan sahaja percintaan dan hanya orang yang terdekat sahaja mengetahuinya. Yang menariknya lagi penerimaan anak-anak.

Angeline berkata beliau ada membisikkan kepada anak-anak tirinya bahawa beliau ada untuk menambah ceria lagi didalam keluarga ini. Jadi jika ada yang tidak kena seharusnya memberitahunya.

Mediapuyu.com 0f43e20ab9e099f3720f655352c1d67a

Setiap ayat yang dikeluarkan daripada Angeline sangat terkesan jika sebagai anak, sudah lasti akan menghargainya. Untuk yang melihat hanya luaran pun sudah nampak mereka sangat akrab dan rapat.

Angeline juga mempunyai anak sebelum ini dan mereka memang tiada masaalah untuk menerima Pokya dek kerana sudah mengenali masing-masing hampir 30 tahun lamanya. Mereka sudah kenal satu sama lain dalam keluarga kedua pihak.

Mediapuyu.com A82d285a0b9aca944bc6b9f683e67cab

Bila melihat cara percakapan Angeline pun sudah tahu betapa ikhlanya beliau menyanyangi Pokya dan anak-anaknya. Seb4k bukan sahaja mereka pasanagan pengantin akan tetapi anak-anak dan juga penyampai radio juga.

Pasangan ini memang serasi, bukan sahaja didalam dunia realiti begitu juga didalam dunia lakonan. Mereka mempunyai ramai leminat yang penyokong yang menyukai apabila mereka benar menikah.

Mediapuyu.com 55447dcbf21b14f8eed0f85c7daef9fe

Melihat mereka berdua memang ramai yang sedar bahawa masa telah berlalu dengan pantas. Banyak juga yang mengamit kenangan dengan pelbagai video lama mengenangkan semula zaman mereka ketika berkawan sehingga ke hari ini mereka telah berkahwin.

Pelbagai komen yang menarik yang menyatakan mereka terh4ru dan merasa seb4k, apatah lagi mendapat ibu tiri yang baik dan menyanyangi. Rata-rata netizen semua suka akan hubungan mereka. Lihatlah antara komen netizen semua.

Mediapuyu.com 98ee6a2875ca505a5ea2ffac2b915724

Pasangan ini mempunyai sukaan dan peminat yang ramai bahkan mereka juga tidak ada masa untuk bersama berdua lagi dek kerana hampir semua program menjemput mereka bersama untuk berkongsikan kisah mereka.

Sumber:  IG geg4r.my

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!