Connect with us

Entertainment

“Amboi jgn berbunga sgt tau dik, kita pun kalau Tokti buat gitu mahu teringat2” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 1251dbe1be838224599284a019c3f0f3

Siapa sahaja yang akan tidak keruan sekiranya yang menjadi bos atau bekerja bersama dengan penyanyi nombor satu Malaysia. Seorang yang terkenal dan sinonim dengan tingkahnya yang begitu baik dan lemah lembut.

Siti Nurhaliza memang dikenali dengan panggilan Tokti, dan bukan sahaja pekerja lelaki akan tetapi sudah tentu jika pekerja wanita sekalipun, akan merasa perkara yang sama.

Melihat perkongsian ini jelas terlihat beliau memang diminati seluruh Malaysia tidak mengira jantina bahkan ramai yang merasa cembvru dek kerana mahu menjadi pekerja beliau juga. Itulah yang mereka nyatakan. Semua yang melihat perkongsian ini menjadi suka akan video ini.

Mediapuyu.com 2401a23147e1f78fdf555d76582c32ab

Siapa je yang tidak merasa ingin perhatian oleh bos, atau perhatian yang membuatkan diri adalah istimewa. Semua pekerja pasti akan memberikan komitmen yang terbaik apabila bos mereka adalah yang terbaik juga.

Memang tak keruan setiap kali masuk kerja sudah pasti akan dilihat setiap kerja, yang tak sangka apabila bos menyantuni kerja kita dan sentiasa mengambil berat bahkan mereka sangat prihatin terhadap pekerja. Lagi-lagi bos itu adalah Tokti, ramai yang offer diri mahu bekerja.

Mediapuyu.com A9e5e0805517d0089dcc6fc2976f670c

Lihatlah perkongsian ini, ramai yang mengatakan ia sangat sweet dan manis. Ramai yang ris4u akan Dato K pula dek kerana yang membuat video ini adalah pekerjanya. Pasti Dato K pun sidah mengenalinya bahlan sudah tentu Tokti meminta izin terlebih dahulu.

Tokti seorang penyanyi yang berkaliber dan beliau telah menjadi penyanyi yang terkenal di persada seni tanah air dan juga beberapa negara yang telah mengenalinya juga.

Beliau seorang yang sopan dan lemah lembut bukan sahaja peminat lelaki bahkan peminat perempuan juga suka akan sikapnya.

Mediapuyu.com F1fdd3fa792d71415cc9bdbc11db36a2

Siapa yang melihat perkongsian ini akan tersenyum sorang-sorang, malah ada yang menyatakan sehingga h4ngit nugget digoreng dek kerana fokus melihat video ini. Sangat sweet pula tu walaupun perhubunga bos dan pekerja. Semua nak jadi pekerja.

Ramai yang memberikan komen-komen pada perkongsian ini bahkan ramai juga yang menyukai perkongsian ini. Lihatlah antara komen mereka. Semua mahu menjadi pekerja Tokti. Semua suka akan melihat pekerja Tokti dan Tokti bersikap begini.

Mediapuyu.com 63606ca37d94d05d8fc0ed66a4a4ea4f

Tokti sebenarnya seorang yang sangat sweet bahkan beliau juga seorangbyang kelakar. Ramai yang mendapat tahu bahawa Tokti kelakar sehingga sekarang beliau sangat kelakar.

Sumber: ig beausitiofficial

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!