Connect with us

Entertainment

“Pandainya dia record moments2 dan angle semua onz, favourite couple” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Ca63129890ce30b0755674dfd7ee37c7

Ramai yang melihat perhubungan antara Aedy Ashraf dan juga Amelia Henderson, memanglah mereka berdua kelihatan manis bercinta. Melihat ucapan Aedy Ashraf yang sangat sweet malah bukan itu sahaja perkongsian tersebut membuatkan ramai yang menyukai malah ramai yang mengucapkan ucapan hari jadi kepada Amelia Henderson, rata-rata yang menyukai perkongsian tersebut adalah peminat-peminat mereka.

Aedy Ashraf memang suka dan berminat untuk menjadi jurugambar, setiap gambar-gambar beliau dan Amelia Henderson memang diambil oleh beliau sendiri, ramai yang memuji setiap gambar kenangan mereka sangat unik malah sudutnya diambil juga sangat cantik.

Mediapuyu.com 0ff21d736a241ff0edf21ecfc489b7b0

Aedy Ashraf dan juga Amelia Henderson adalah seorang pelakon yang hebat malah mereka berbakat dalam lakonan, mereka juga serasi berdua. Juga mempunyai bakat nyanyian, tidak disangka Amelia juga merupakan seorang penyanyi yang handal apatah lagi jika mempunyai lagu sendiri.

Mereka berdua telah berkecimpung dalam industri seni sejak dari zaman kanak-kanak lagi sehingga kini mereka juga masih aktif di dalam bidang seni dan mereka juga sering digandingkan dalam drama yang sama sehingga mereka mempunyai fan clvb sendiri yang menyukai perhubungan mereka berdua.

Mediapuyu.com 2e6abc365ae2e868a49a0c8e69cdc24f

Ucapan daripada sahabat kepada sahabat memang tiada yang istimewa akan tetapi melihat perkongsian ucapan daripada Aedy Ashraf untuk Amelia Henderson ini menerusi hari jadinya membuatkan ramai yang faham akan perhubungan mereka yang istimewa itu apatah lagi video-video yang diambil sangat cantik dan lawa membuatkan kenangan terindah itu tampak lebih manis.

Mereka sangat di sukai dan mereka pasangan yang ramai meminati bukan itu sahaja malah ramai juga yang suka jika mereka ditakdirkan untuk bersama.

Aedy Ashraf juga seorang yang sweet bahkan Amelia Henderson pula seorang yang sangat mudah terhibur, mereka berdua pasangan yang serasi berdua bersama.

Mediapuyu.com B1b569976da50eae332d0df751a209a6

Selamat hari lahir diucapkan kepada Amelia Hendeson, ramai yang mengucapkan ucapan hari lahir dan ramai yang memuji cara penyampaian ucapan oleh Aedy Ashraf ini sangat manis dan pasti ia adalah kenangan yang terindah buat mereka berdua.

Bukan sahaja peminat bahkan ramai juga rakan artis yang turut mengucapkan ucapan tahniah selamat hari ulang tahun diruangan komen Aedy Ashraf.

Pelbagai juga komen-komen menarik, selain itu ramai juga yang memuji setiap momen yang dicipta adalah kenangan terindah mereka berdua. Lihatlah antara komen-komen netizen semua.

Mediapuyu.com Db89dfb0f9bada8f8a056dce14c9e343

Pasangan ini nampak dilihat memang manis bersama apatah lagi mereka mendapat sokongan daripada peminat-peminat mereka setiap kali mereka memuatnaik antara satu sama lain, sudah pasti peminat mereka termasuk peminat daripada Indonesia juga turut meminati mereka.

Sumber: IG aedyasyraf

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!