Connect with us

Entertainment

“Suka dengar cara dia cakap, tenang” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 22169586304fe7b73215143c8d16c243

Semenjak Engku Emran telah berpiisah dengan Noor Nabila, namanya menjadi tarikan utama. Ramai orang yang membuat pelbagai spekulasi dan memberikan pelbagai kekec4man kepada beliau, walhal rumahtangga itu adalah jalan terakhir nya berpiisah akan tetapi Engku Emran dan Noor Nabila tidak mempunyai anak, mereka masing-masing adalah perkahwinan yang ketiga namun masih tidak mempunyai kesefahaman dalam rumah tangga dan masing-masing mahukan yang terbaik untuk diri sendiri.

Stesen radio zayan.my menjemput Engku Emran selaku tetamu undangan berkongsikan tentang kisah hidupnya bahkan beliau juga dijemput sebagai seorang selebriti yang mempunyai tarikan dirinya sendiri.

Mediapuyu.com 7433ea6d5221e048a628cdae268df9e2

Beliau juga menceritakan kisah bagaimana pengalaman pertama kali kehil4ngan ibu tercinta, beliau juga seorang yang lemah lembut bicara bukan sahaja berpenampilan kacak, berkenyakinan tinggi dan berkarisma.

Beliau juga seorang yang sangat pandai bergurau senda, beliau menjadi tarikan peminat apabila beliau mempunyai daya penarik yang tersendiri. Seronok melihat apabila beliau bercakap dan berkata-kata. Lembut saja tuturnya.

Mediapuyu.com 39af80b9235ecc1a5b40a4a087c953d1

Lihat sahaja cara percakapan beliau beliau seorang yang lemah lembut dan seorang yang manis ketika berbicara, lihat sajalah ketika beliau berkata-kata, beliau juga pernah mendirikan rumahtangga bersama Erra Fazira dan kemudian mempunyai seorang anak perempuan.

Beliau dan setiap bekas isteri yang berpiisah masih baik-baik sahaja hubungan mereka. Meskipun telah berpiisah mereka tidak mahu mengeruhkan silaturahim. Semuanya yang berlaku adalah kehendaknya namun yang bvruk adalah daripada manusia sendiri.

Akan tetapi jodoh mereka tidak panjang juga. Lihatlah antara komen-komen netizen dan peminat-peminat beliau sendiri ramai juga yang memberikan komen-komen kepada perkongsian ini. Mendengar percakapan Engku, memang ramai yang mengatakan bahawa beliau soft spoken.

Lihatlah antara komen-komen mereka. semua komen-komen ini adalah selepas menyaksikan dan mendengar temu bual bicara Engku Emran bersama stesen radio zayan.my. Emang ramai yang menyukai perkongsian ini. Semua suka juga dan memberikan komen.

Mediapuyu.com Bf01bddc524aea8d3992e33cfc6992fa

Selain itu ramai juga peminat yang menyatakan bahawa mereka meminati Engku Emran. Engku Imran juga amat siibuk dengan kerjayanya sendiri. Walaupun sudah berpiisah akan tetapi mereka masih perlu meneruskan kehidupan.

Sumber: ig zayan.my

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!