Connect with us

Entertainment

“Alahai Jemyma malu2 tapi dia buat juga, pandainya menari” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 9ebdff3cdd7e3cc6eacd3c5ec6398bd7

Jemyma ialah anak kepada Fasha Sandha dan bekas suaminya Jejai, walau bagaimana pun, hubungan antara mereka berdua adalah baik-baik sahaja untuk anak-anak mereka, dilihat Jemyma mempunyai bakat sama seperti ibu iaitu sukakan bidang seni, Jemyma mahu juga terlibat di dalam bidang tarian ini bersama dengan kawan-kawan yang ramai yang mengatakan mereka adalah seperti Bl4ckPink Junior.

Fasha Sandha sangat menggalakkan anak-anak mereka agar membuat aktiviti yang pelbagai, malah beliau sangat menyokong jika anak-anak mempunyai minat dalam bidang apa sahaja dan pasti beliau memberikan tumpuan yang sepenuhnya.

Mediapuyu.com 558cf788d5c2c5f6fdaa149f644bdd6b

Sebenarnya Jemyma nampak kelihatan seperti m4lu-m4lu namun beliau masih boleh meneruskan juga tarian tersebut bersama dengan ahli kumpulannya malah membuat yang paling terbaik pada saat itu.

Terlihat lagi semangat apabila sokongan daripada kedua ibu bapanya bersama-sama dengan pasangan ibunya hadir memberikan semangat dan sokongan untuk minat beliau kerana itu beliau lebih bersemangat lagi walaupun m4lu.

Mediapuyu.com 41748914e0a5c87852c17575ae6d5173

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan ini, ramai yang hadir untuk melihat persembahan daripada kanak-kanak. Terlihat juga Jemyma ber4ksi bersama dengan ahli kumpulannya memang berbakat di dalam bidang tarian.

Semua anak-anak Fasha Sandha comel-comel belaka apatah lagi sudah besar, tampak cantik dan pandai berhias, sama seperti ibunya juga, jika anaknya berminat di dalam bidang seni pasti Fasha Sandha tidak menghalang sama sekali.

Mediapuyu.com 84849a213f2c87f8e08be6fbf8d2ea74

Meskipun Fasha Sandha telah berpiisah dengan ayah dia, tapi pun mereka masih berhubung naik kerana anak-anak. Anak-anak adalah pengikat silaturahim dan jangan jadikan anak-anak sebagai punca untuk tidak berbaik, anak-anak masih memerluk4n kasih sayang daripada kedua ibu bapa.

Ramai yang memuji pakai Jemyma, lihatlah komen-komen netizen semua, mereka pun nampak Jemyma sedikit m4lu namun apabila sudah ber4ksi di atas pentas, semuanya baik-baik sahaja. Lihat antara komen-komen mereka semua sukakan persembahan tersebut.

Mediapuyu.com 3eff01dbce5837f096653b71433b94b3

Yang pasti apabila anak menunjukkan minat pada sesuatu bidang, sebagai ibu bapa akan menyokong dan terus memberikan semangat supaya anak-anak berjaya dalam bidang yang diminati termasuklah bidang seni.

Sumber: ig fashasandha

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!