Connect with us

Entertainment

“Lawanya tunang dia, sekali pandang mcm Intan Najuwa” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 26cfc639c2b61fad1284f2f271eaeb95

Selepas lama menyepi, kini tampak dengan persiaran baharu iaitu majlis pertunangan beliau, ia berjalan dengan lancar dan ramai yang memberikan kata ucapan tahniah apabila Sufian Suhaimi telah bertunang dengan gadis pilihannya malah ramai juga yang mengatakan bahawa wajah pada gadis pilihan yang tampak seperti wajah seorang artis iaitu Intan Najuwa. Tahniah diucapkan kepada Sufian Suhaimi atas pertunangan yang berlangsung.

Sudah pasti beliau akan dikaitkan dengan bekas tunang beliau iaitu Elfira Loy walhal Elfira Loy pun telah berbahagia dengan suami dia yang tercinta.

Begitu juga dengan Sufian Suhaimi beliau telah menerima takdir yang terjadi dan kini ia terbukti dengan pertunangan yang berlangsung.

Mediapuyu.com C51cfe7a8c86b22a9fa1f40fe207a476

Memilih untuk tidak mew4r-w4rkan ia terlebih dahulu dan kemudian telah pun berjalan lancar dengan sebaiknya, gadis pilihan Sufian Suhaimi seorang yang lemah lembut dan cantik apatah lagi jika terlihat senyuman yang memang seorang yang cantik rupawan.

Masih belum selesa untuk menceritakan tentang kisah percintaannya namun beliau mengatakan ia memang adalah teman wanita beliau, gadis itu berumur 23 tahun dan seorang pelajar sebuah institut.

Mediapuyu.com 8f8d91664ef7aaccc5d6098b531061e3

Perkongsian ini itulah apabila mendapat tahu bahawa ia adalah pertunangan kepada Sufian Suhaimi dikalangan terlihat yang menyarung cincin itu adalah emak kepada Sufian Suhaimi sendiri.

Sebenarnya memang itu adalah teman wanita Sufian Suhaimi, Sufian masih belum mahu berbicara kan tentang itu.

https://www.tiktok.com/@hairamikayla/video/7292468501267107090?_t=8giI5jBUrFn&_r=1

Berita gembira ini sangat di sukai dan rata-rata peminat mengucapkan ucapan tahniah dan mendoakan yang terbaik dan semoga perhubungan ini sehingga berjaya ke jinjang pelamin bahkan mereka juga mendoakan agar ia berkekalan sehingga ke akhir hayat.

Beliau seorang yang suka kerja bersendirian namun beliau juga seorang yang kuat bekerja sehinggakan beliau boleh melakukan pelbagai kerja boleh juga mempunyai perusahaan sendiri dan dia adalah hasil usaha beliau.

Mediapuyu.com 3455ce0d88928394a20ef2edbd7f357b

Jika dilihat kisah silam pastinya semua orang akan menitiiskan air mata namun itu bukanlah peluang untuk kita merasakan sesuatu yang lemah dek kerana kisah silam.

kita perlu membuat perubahan baharu di dalam kehidupan ini adalah bukti bahawa Sufian Suhaimi telah membuka hatinya untuk insan lain.

Lihatlah pelbagai komen-komen ucapan tahniah buat Sufian setelah pertunangannya kini menjadi viral. Ramai juga yang mengucapkan ucapan tahniah bahkan meskipun beliau tidak menghebohkan pertunangan ini namun telah menjadi viral, ramai yang mendoakan semoga ia berjaya ke jannah.

Mediapuyu.com 6e1b3c8520498302c787eef3f2014629

Sebagai seorang selebriti memangnya menjadi buah mulut orang ramai apatah lagi ia sebuah perkara yang gembira, ramai yang mendoakan baik-baik sahaja bahkan ramai juga peminat yang menyatakan mereka sangat serasi bak merpati dua sejoli.

Sumber: TIKTOK hairamikayla

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!