Connect with us

Entertainment

“Bukan tak faham diorang ada life masing2 tapi mcm happy kalau diorang get back” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com D9119c616581354977a6c66f3680d9e5

Sudah jelas Noor Nabila menjelaskan bahawa beliau dan Sharnaaz Ahmad atau Mamu sudah sampai mereka untuk mempunyai kehidupan masing-masing. Mereka tidak akan bersama semula seperti yang diminta peminat mereka bahkan beliau menyatakan bahawa cukup mendoakan untuk anak mereka berdua dek kerana ramai mendoakan mereka agar kembali bersatu semula.

Namun demikian beliau meminta untuk berhenti mendoakan sebegitu rupa. Akan tetapi tolong doakan untuk anak mereka yang baik-baik.

Itulah yang dikongsikan dan diluahkan pada komen yang amat nampak mereka bertiga seperti sebuah keluarga yang harmoni dan bahgia. Sangat ramai mendoakan agar mereka kembali bersatu walhal sekarang mereka telahpun berbahgia juga.

Mediapuyu.com F641fc02be457753868321468fbf85a5

Memang benar mereka telah berbahgia dengan cara masing-masing, dan Noor Nabila bersama dengan Mamu telah menjadi kawan baik yang sangat akrab kerana mereka mempunyai seorang cahaya mata lelaki bersama-sama. Ia lebih bahgia dan sweet sebenarnya.

Walaupun telah mendapat keterangan yang jelas daripada Noor Nabila sendiri namun masih juga ada segelintir daripada peminat mereka yang masih tidak dapat move on daripada perkara yang hakiki iaitu mereka masih teringat akan ingin mendoakan agar kedua ibubapa Jebat ini bersatu semula.

Mediapuyu.com 17a9d53f7f2fc5a19a0aa0d5e56ec605

Lihatlah ini video perkongsian, dalam mempromot sebuah produk, pasti mereka akan kelibatan perkara yang lain iaitu perkara yang membuatkan ramai orang berfikir agar mereka boleh disatukan semula walhal sudah terang lagi bersuluh ia tidak akan berlaku kerana masing-masing sudah ada kehidupannya sendiri.

Mamu seorang yang sangat menjaga perihal keluarga, meskipun mereka adalah pasangan yang telah berpiisah namun tidak pernah lagi mendengar keduanya bercakap burvk tentang keduanya. Mereka sangat menjaga perhubungan silaturahim meskipun telah berpiisah.

Mediapuyu.com D2586191bddc87c12dc56dbf2a6a9cc0

Anak-anak ini adalah menjadi pengiat semangat dan pengerat silaturahim yang sentiasa menjadikan kedua ibubapanya menjadi insan terbaik. Anak adalah alasan yang baik untuk seseorangenjadi baik dan sebaliknya.

Pelbagai komen yang masih ingin melihat keluarga ini bersatu semula. Ada juga yang masih tak dapat move on dengan penjelasan yang diberikan sebelum ini bahawa mereka telah mempunyai kehidupan masing-masing tanpa perlu untuk berbaik semula sebagai pasangan suami isteri.

Mediapuyu.com 634ceb9c25b9a248e999a4148bf7237d

Walaupun mereka tidak akan bersatu kembali akan tetapi mereka telah bersama dalam setiap video perkongsian yang juga membuatkan peminat merasa mereka adalah sebuah keluarga yang tidak pernah dipiisahkan.

Sumber: ig sharnaazahmad

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!