Connect with us

Entertainment

“Terharu bila Watie berebut nak bayar toys anak2” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Ab1b5cd7f65181658b9dce5680647210

Watie, isteri kepada Shuib, memang seorang yang baik hati bahkan beliau sangat menyanyangi anak-anak Shuib benar ijhlas dan seadanya. Ini kerana terlihat walaupun beribu habis untuk anak-anak, beliau tidak kisahkannya.

Melihat perkongsian Shuib, beliau dan isteri membawa naak membeli set pelbagai mainan untuk anak beliau, bahkan ramai juga rakan artis yang telah beli di tempat tersebut.

Terlihat Dekta, Mateen dan Ayash sangat gembira tatkala berada di kedai permainan tersebut dan ramai yang telah sampai disana dan benar banyak sungguh permainan yang ada. Sehinggakan sukar untuk membuat keputvsan untuk membeli set permainan di kedai tersebut.

Mediapuyu.com 212101fc791eccedfbf5c14703b34c7f

Watie memang tidak berkira pun dengan anak-anak tirinya bahkan beliau juga menyanyangi anak tersebut dengan sepenuhnya. Meskipun arwh telah tiada akan tetapi beliau kerap kali mengingati suaminya tentang arwh.

Anak juga sangat menyanyangi dan rapat dengan Watie, mereka juga sayang akan Watie dan memang menghargai kehadiran Watie ke dalam keluarga ini. Semuanya seronok dan bahgia apatah lagi Watie tidak berkira dan pilih kasih.

Mediapuyu.com 73d809f1272911a9db0f90daee2822cc

Perkongsian ini sebenarnya untuk anak memilih pelbagai jenis permainan akan tetapi terlibat sebenarnya mak ayah lebih teruja berbanding dengan anak-anak. Melihat perkongsian ini ramai yang sudah mulai suka akan Watie kerana tampak keikhlasannya menjaga Ayash.

Dalam perhubungan ini memang tidak boleh bersikap kedekvt, akan tetapi semua wanita memang pandai belaka kalau bab duit. Rupanya memang tampak Watie nak bayarkan mainan yang dibeli oleh anak-anak, rupanya pakai kad Shuib. Ini baru betul. Kalau tengok di screen total harga mainan bernilah lebih RM10k..

Mediapuyu.com Fc4a32ef2f1f7821c05e059f0f85c79e

Mereka berdua pasangan yang serasi berdua apatah lagi bila terlihat gembiranya Watie bergelak ketawa dengan ikhlas membuatkan orang yang menonton pun ikut tergelak sama. Memang bahagia sentiasa kalau pasangan ceria begini selalu.

Pelbagai komen menarik pada perkongsian ini. Lihatlah pelbagai komen netizen dan peminat beliau. Ramai yang sangkakan Watie nak bayar kan menggunakan duitnya walhal rupanya kad Shuib, duit Shuib. Lawak betul.

Mediapuyu.com 6cb702fef1c196754475e2d47acbd541

Alhamdulilah melihat Watie dan anak-anak Shuib sangat akrab dan rapat bahkan sehingga terkadang terlupa Watie adalah mak tiri mereka semua. Apa khabar agaknya perkhabaran result Watie check up itu ye. Ada berita baikkah?

Sumber: ig shuibsepahtu

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!