Connect with us

Entertainment

“Kak Wan itu bukan kain, tak payah lipat” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 35973fb4e2cd2f4ff41d8c854cd48b02

Sudah lama diam dalam industri hiburan, pun begitu diam juga dan sepi didalam media semuaya, terlihat perkongsian baharu Wan Sharmila atau lebih manja dikenali dengan panggilan Kakwan saja.

Kakwan seorang pelakon yang berwibawa dan setiap watak yang diberi sudah pasti beliau dapat melakonkan dengan baik bahkan sudah jarang melihat beliau berlakon akan tetapi melihat beliau semakin istiqomah didalam penjagaan aur4t dan pemakaiannya.

Kakwan juga seringkali memberikan perkongsian ilmu yang bermanfaat dan beliau juga suka akan kongsi ilmu yang berguna. Beliau agak kurang aktif dalam media namun masih kekal relevan.

Mediapuyu.com 9017e58ede979fb293f1b9fd7c9283a4

Beliau seorang yang suka akan sesuatu cabaran yang baharu apatah lagi jika ia sebuah perkara yang baru, dilihat beliau suka akan pengalaman yang baru juga sesuatu yang baru untuk dipelajri. Walaupun beliau sidah lama tidak berlakon akan tetapi beliau masih kekal relevan dalam dunia seni.

Melihat beliau membuat roti canai dengan belajar perkara baru, beliau agak kekok walhal sudah berulangkali mencubanya. Namun netizen memberikan semangat seperti memberikan sokongan kepadanya. Akan tetapi secara yang lawak pula.

Mediapuyu.com 997b6e1122c7afb1330024dacc36d043

Lihatlah perkongsian ini, bukannya dibaling akan tetapi dilipat-lipat pula bancuhan doh tersebut. Gelak sahaja tenaga pelajar yang mengajarnya itu. Ramai juga yang melihat Kakwan berlatih disana. Lihat perkongsian ini.

Kakwan seorang yang mempunyai hati yang sungguh lembut bahkan sikapnya juga seorang yang berlembut hati dan suka akan kanak-kanak. Sebelum ini ramai mendoakan jodoh buat Kakwan. Beliau juga mempunyai bakat dalam lakonan dan nyanyian yang baik juga.

Mediapuyu.com D559d308156ed38928114db234530a80

Ramai yang menyukai sikap peribadi dan perwatakkan beliau yang lemah lembut dan manja bahkan beliau juga seorang yang menghorm4ti orang lain juga. Ramai yang selesa akan kerjasama jika dengan beliau. Tebar roti canai pun gemalai sahaja dilihat.

Lihatlah perkongsian video semasa beliau menebar roti canai, mula-mula memang baik sekali. Selepas itu dilipat pula seperti kain. Ramai terhibur dengan video perkongsian ini. Lihat antara komen netizen semua.

Mediapuyu.com 344c63d7616b4a39bc27ad58e88d59f8

Ramai yang menantikan drama terbaharu beliau yang tidak kunjung jua. Antara gandingan hebat adalah bersama Shazwan. Mereka sangat diminati apabila bergandingan sehingga mempunyai fans club sendiri. Ramai rindu akan lakonan mereka.

Sumber: ig wan.sharmilla

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!