Connect with us

Entertainment

“Selok suko suh jemur kain nyo g letok gitu jah haha” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Cbb1768e2510f428119f5244839bc8d4

Sudah lama tidak bersiaran mengenai pasangan yang umumnya satu Malaysia suka akan pernikahan mereka dan mereka satu-satunya pasangan yang diterima baik oleh masyarakat Malaysia atas pernikahan mereka, mendapat banyak penerimaan, sehingga kembali seperti sediakala.

Kini terlihat semula perkongsian mengenai pasangan ini malah lebih mesra dan sweet lagi. Sabri Yunus dan Angeline Tan atau Ardini adalah pasangan tersebut.

Sudah pasti mereka amat diminati dan selalunya peminat akan mengikuti mereka di laman ig dan meminta mereka agar selalu memainkan semula watak Pi Mai Pi Mai Tang Tu kerana ramai yang rindu akan babak-babak beliau berdua.

Mediapuyu.com A57bd5d2297f4704afb79a548d81d251

Tidak sangka Pakmat Western lebih laju membuat kerja apabila mereka rupanya mempromosikan produk Pakmat Western, namun bagaimanapun memang menjadi dan mereka memang sesuai dengan watak sebegini kerana tampak ikhlas dan matang.

Seronoknya melihat pasangan ini meskipun ia bukanlah kemesraan seperti artis zaman sekarang namun cara mereka membuatkan ramai yang menyukai perkongsian tersebut dan juga ramai yang suka akan cara mereka sebegitu.

Mediapuyu.com 218db76b46c044bb5dedc03059ae9300

Lihatlah video yang dikongsikan. Memang ramai yang merindui pelbagai kenangan seperti ini, bahkan mereka lakonkan babak yang manis namun tidak seorang yang tidak sukai malah ramai yang mengatakan mereka terhibur dan lebih menyenangkan apabila bercinta dengan usia yang matang sebegini.

Pasangan ini selalu akan mendapat tawaran soal bicara kerana mereka seperti sebuah kenangan yang menjadi inspirasi apabila ramai peminat mereka semasa peminat masih budak sekolah rendah lagi dan kini telah dewasa, pun masih menjadi peminat kepada pasangan ini.

Mediapuyu.com 42fda06bf6451728d90a24a172293dbe

Lihatlah mereka memang sangat sweet dan nampak keikhlasan pada kedua pasangan ini. Malah mereka berinteraksi juga sangat manis dan sopan dan menjadi inspirasi apabila mereka seorang yang legend namun menjaga tatatertib sebaiknya. Contoh yang baik pada pasangan yang lain.

Lihatlah perkongsian ini, dan lihatlah komen-komen netizen. Semuanya memuji pasangan ini sangat baik dalam tutur kata dan semuanya pun juga menyenangi melihat pasangan ini bermesra.

Lihatlah antara komen netizen, ramai juga yang memberikan komen pada perkongsian ini dan ada yang terhibur dengan babak ketika Angeline menyuruh Sabri Yunus jemur kain.

Mediapuyu.com 8be0aa50a6c85ba73f30031fc7196375

Memang laju Pakmat Western buat kerja, siapa sahaja pasangan yang menjadi perhatian dan viral sudah pasti Pakmat Western akan membuatkan mereka sebagai seorang yang mempunyai babak dalam mempromosikan produknya namun ia memang sesuai sekali.

Sumber: ig sabriyunus

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!