Connect with us

Entertainment

“Hahaha siap lah dah pandai jeles” – Watie Shuib

Published

on

Mediapuyu.com 5cb925c1378ec86874a1e470b5ae8e7a

Ayash Affan seorang anak yang dikenali diseluruh Malaysia dengan sikap beliau kini lebih manja dan penyanyang. Selepas memiliki emak baharu ramai yang menyatakan bahawa beliau adalah seperti emak kandung kepada Ayash dek kerana Ayash tidak pernah kenal ibu kandungnya kerana semua sudah tahu arwh telah meningg4l semasa pandem1k dahulu dua tahun yang lepas.

Namun bukan itu kisahnya, dilihat neneknya Amy Salmi, memelok cucu pertamanya itu Uwais, akan tetapi rupanya Ayash sudah tahu cembvru. Dihalangnya daripada Amy memelok cuucnya itu.

Mediapuyu.com 7e16c652cfb5307c81faf47e960cee4a

Ayash sudah dua tahun usianya bahkan semakin hari semakin bijak budaknya. Rapat dengan semua ahli keluarga bahkan penerimaan yabg baik buat emak baharu itu adlaah yang sebaiknya. Watie juga menyanyangi anaknya itu dengan baik dan ikhlas.

Ayash dibesarkan dan dijaga dengan neneknya iaitu emak Shuib, oleh kerana itu beliau sangat rapat dengan neneknya itu sehingga seolah cembvru akan abangnya apabila memelok neneknya itu.

Mediapuyu.com 9b6e38fec8055d3c373b43c55c5f97b1

Perkongsian ini adalah daripada Makder, ibu tiri kepada arwh Siti Sarah dan juga kawan baiknya. Nenek tiri kepada anak-anak Shuib namun tidak pernah beliau membezakan itu. Uwais adalah yang paling rapat kerana dijaga sejak dari kecil lagi.

Uwais dijaga oleh atuknya dan Makder, begitulah respon Uwais semasa orang lain memelok atuknya kini Ayash pula menunjukkan bahawa beliau juga sudah pandai jeles akan siapa sahaja yang cuba dekati neneknya itu.

Mediapuyu.com C9e65af78800a0f6aae5760a03db35b4

Bukan sahaja cembvru pada neneknya bahkan kepada Makder pun dicembvrui. Walhal sesama sudah dewasa akan tetapi Ayash tetap tidak berikan kerjasama. Melihat perkongsian ini ramai juga yang melihat wajah Ayash sama seperti arwh Sarah dan juga iras abangnya Uwais.

Pelbagai komen menarik daripada netizen semua, ramai yang memuji kecomelan Ayash dan sama iras wajah Ayash dengan abangnya Uwais.

Begitu juga ramai tahu akan rapatnya Ayash kepada neneknya. Lihatlah antara komen netizen dan juga Watie pun turut memberikan komen.

Mediapuyu.com 3f1313f6a9d7c636c3e716b5f7f0d4f3

Ramai ger4m akan comel dan bulat bdan Atash, beliau memang sihat-sihat sahaja. Alhamdulilah semakin membesar dengan sihat dan bijak pandai dan merupakan kesayangan semua orang termasuklah rakyat Malaysia.

Sumber: ig suciuwais

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!