Connect with us

Entertainment

“Amboi Fafau suka kemain tapi Anuar Zain memang hensem pun” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 33bdf217d2cddffa634dafc9b0469a73

Fara Fauzana atau namanya lebih manja dipanggil sebagai Fafau, seorang yang masih belum berpunya dan masih mencari-cari. Tidak kisah akan zamannya yang masih bujang meskipun rakannya seorang demi seorang telah pun berkahwin akan tetapi beliau lebih abhgia hidupnya dan tenang sentiasa. Sudah pasti setiap kali dengan lelaki bujang pasti netizen akan mengusiknya.

Melihat perkongsian ini, ramai yang mengusiknya. Malah melihat pula lelaki yang kacak dan hensem, apatah lagi lelaki tersebut juga berstatus bujang juga. Sudah pasti ramai yang mengusiknya juga.

Mediapuyu.com C0f7d2ba8d26e078ba299a32520fcc82

Fafau seorang yang ceria dan suka akan ketenangan bahkan suara penyanyi lelaki ini memang siapa yang mendengar pun akan caair dibuatnya. Siapa sahaja yang tidak melting sekiranya mendengar suara Anuar Zain.

Melihat senyuman Anuar Zain sahaja sudah cukup membuatkan diri sendiri akan merasa tersenyum sendiri dan boleh tenang melihat senyuman yang manis tersebut. Memang Anuar Zain seorang yang tampan dan kacak meskipun telah berusia.

Mediapuyu.com 34a1fd4d8ac5cb9d5a855f17c356ad9e

Adik kepada Ziana Zain ini sangat manis dan menjadikan diri sendiri sebagai seorang yang berjaya meskipun belum temui jodoh lagi. Lihat Fafau yang tersenyum sendiri melihat gambar-gambar Anuar Zain semasa konsert sedang berlangsung.

Sebenarnya semuanya memang akan tersenyum melihat gambar yang dikongsikan kerana Anuar tidak lapvk dan tidak ditelan usia. Bahkan beliau kekal hensem dan kacak sehingga memang menjadi impian semua wanita.

Mediapuyu.com 27f429f1d514a5ac1dd28232eb3f2d47

Perkongsian ini yang dikongsikan oleh hotfm ini mendapat hampir 3 ribu tanda sukaan bahkan ramai juga yang memberikan komen pada perkongsian ini kerana mereka juga sika Anuar Zain bahkan bukan itu sahaja mereka gembira melihat Fafau turut senyum meleret.

Pelbagai komen pada perkongsian ini, ramai yang melihat Fafau tersenyum dan sekaligus mengakui siapa saja yang tidak tersenyum sekiranya melihat senyuman Aniar Zain, memang kacak dan hensem. Lihatlah antara komen netizen semua.

Mediapuyu.com Ca9d7e404af05c353015ab9e8b0a72b6

Sudah pasti ramai mendoakan jodoh buat Fafau dan meskipun Fafau selesa sldengan hidup sekarang tapi sudah pasti ramai mendoakan agar Fafau mendapat jodoh lelaki yang baik-baik.

Sumber: ig hotfm976

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!