Connect with us

Entertainment

“Dari kita orang kecik, dia selalu datang rumah” – Anak Sabri Yunus

Published

on

Mediapuyu.com 1fe8076fed3c654dfd5d4ddd8abd425f

Ramai yang tahu tentang artis yang menjadi sebutan orang ramai iaitu pasangan bahagia dan bahagia ini, yakni Sabri Yunus dan Ardini, mereka memang menjadi rebvtan cerita di media pada masa kini. Bukan sahaja mereka malah anak-anak turut terkena tempiias didalam kehidupan baharu mereka. Tidak sangka anak-anak sangat rapat dengan Ardini.

Bukan sahaja rapat pada ketika ini bahkan ketika anak-anak masih kecil lagi, Ardini sudah menganggap anak-anak Sabri Yunus adalah seperti anak beliau sendiri. Apabila ayahnya mereka menyuarakan mahu berumahtangga, sesikit pun tidak mereka halangi.

Mediapuyu.com 4cd64179a7fb63a0951bfcc4ca25c649

Kebahagiaan mereka kini bertambah apatah lagi penerimaan sesama mereka dalam ahli keluarga adalah baik. Dan mereka juga sangat baik didalam perhubungan rumahtangga sama seperti hubunga anak-anak kedua belah pihak.

Bukan sahaja itu bahkan Ardini sentiasa memberikan tanggapan yang pada samaada daripada beliau dan juga kepada anak-anak. Selesai sahaja bernikah dan lafaz, Ardini menyuarakan suara hati kepada anak-anak tiri agar sentiasa bersikap jujur dan sayang akan mak tiri dengan sama adil.

Mediapuyu.com Ddeced28c20163ac0f12269b46779cfd

Lihat video yang dikongsikan ini, anaknya Sabri Yunus berkongsi bahawa mereka sedikit pun tidak membantah bahkan mereka akan sentiasa mendoakan dan selalu berbahgia dek kerana melihat ayah mereka tersenyum semula.

@angeline_tan1

#sabriyunus #angelinetan #pimaipimaitangtu #fyp

♬ original sound – angelinesabri – angelinesabri

Sabri Yunus dan Ardini memang telah lama berkawan semenjak zaman pandem1k lagi bahkan ketika Pkp pun mereka berdua telah pun menjaliinkan hubungan mereka. Anak pun sudah tampak tapi memang tidak kisah kerana ayah berhak bahgia.

Mediapuyu.com B8bed17ddc610aedca24925a7e9a4f6b

Alhandulilah bukan sahaja belah Ardini akan tetapi belah Sabri Yunus pun kedua-dua anak mereka saling menerima. Ardini rupanya telah berkawan baik selama mereka kecil lagi dan selalu juga datang kerumah Sabri Yunus.

Dek kerana itulah perhubungan mereka sedikit pun tidak ada yang jangg4l bahkan mereka lebih mesra dan perhubungan yang dibina seolah mendapat restu daripada kedua belah keluarga dan anak-anak. Lihat antara komen netizen semua.

Mediapuyu.com 59a7807d1d6a264ec4868bbd7eb8c4b0

Benar kata Sabri Yunus beliau pernah menyatakan didalam sesebuah wawancara iaitu bahawanya anak beliau adalah anak yang sangat baik dan inilah masa yang jelas terbukti apa yang dikatakan adalah benar. Ramai setuju anak Sabri memang semuanya baik budi bahasa.

Sumber: tiktok angelinetan1

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!