Connect with us

Entertainment

“Suara abg2 adik Amir pun merdu, boleh buat kumpulan nasyid ni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 89af9996fc5305c5e14ab49599306127

Rupanya siapa sahaja yang tidak kenal akan Amir, seorang budak yang menjadi viral dan terkenal apatah lagi semenjak beliau menyanyikan lagu Oh Ibu itu, menusvk ke kalbv semua orang dan semenjak beliau memenangi tempat pertama di program The Chosen One, beliau memang terlihat mempunyai ciir-ciri untuk berjaya. Kini beliau dikenali seluruh masyarakat Malaysia.

Bukan sahaja popular di media bahkan kini di laman tiktok juga beli telah dikenali ramai. Semua yang menjumpainya pasti akan mahu mendengar suaranya yang enak dan memang sesuai untuk dijadikan penyanyi.

Mediapuyu.com 07f8e320d5829e5d63a494f83d9808d7

Rupanya bukan sahaja Amir yang mempunyai bakat nyanyian namun adik beradiknya yang lain juga bakat nyanyian yang sama. Ia adalah penganugerahkan daripada Tuhan dek kerana sama. Cikgu yang menyimpan rakaman sudah pasti seperti cikgu yang baik.

Sejak kecil lagi sudah terbiasa dan diajar dengan cara selawat yang betul. Begitu juga kedengaran adik beradik Amir pun bagis dalam azan dan qamat. Inilah bukti adik beradik Amir juga berbakat sama rupanya.

Mediapuyu.com 81d9b54851410811d827ac035fd709b1

Perkongsian yang membuatkan ramai yang memberikan komen apatah lagi mereka sebelum ini tidak pernah melihat beliau. Bahkan sesiapa yang tidak mengenali mereka. Namun dek kerana Amir, mereka juga turut dikenali.

@termoj.production6

#amirsisi #fyp #thechosenone #astroceria #EvolusiBintangBaharu #termojproduction #diaridaripedalaman #puteramuhammad #mariberselawat

♬ original sound – Termoj Production – Termoj Production

Sudah pasti kejayaan dan usaha Putera Muhammad juga tidak dilupakan. Bahkan cikgu-cikgu Amir pun boleh dibanggakan kerana penat leelah yang diusahakan akhirnya tercapai. Setelah ini, sudah pasti beliau lebih dikenali dan mendapat tawaran kerja.

Mediapuyu.com B0beb94ec2310dcc296b5dde07b17933

Jikalau sudah semua adik beradik Amir, boleh menyanyi dengan baik. Boleh dik Amir kerana rata-rata melihat mereka seperti sebuah kumpuan nasyid lah pula, cikgu hanya tertawa. Semoga Amir terus kekal dalam industri dan sentiasa menjadi penyanyi negara.

Lihatlah pelbagai komen netizen. Semua nya adalah hasil kerja keras dan usaha Cikgu dalam Amir menjadi dan mencapai kejayaan. Jikalau senua adik beradik Amir semua sertai dunia muzik sudah tentu akan menjadi auto penyanyi nasyid pula.

Mediapuyu.com E8cdf6c2755c771e5446469b83fc07dc

Amir seorang anak dan budak lelaki yang baik bahkan melihat bakat yang ada sepatutnya ia perlu diteruskan apatah lagi rupanya adik beradik Amir juga berbakat besar. Jadi mereka boleh digabungkan menjadi kumpulan.

Sumber: tiktok termoj.production

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!