Connect with us

Entertainment

“Comel baby bump” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 94221050a0f86d16fffc04ca507c85be

Setiap anak adalah rezeki yang diberikan oleh Tuhan, jika seseorang mempunyai seorang anak pun telah tertulis rezekinya untuk sepanjang kehidupannya.

Begitu juga yang ingin mempunyai ramai anak, mereka juga dikurniakan rezeki yang banyak apatah lagi jika mempunyai anak yang ramai. Tak sangka pula Lisa Surihani dan Yusry kru ingin menambah cahaya mata lagi.

Perkongsian daripada Galeri Ariani, selalunya memang konten yang menarik dan juga konten yang mengena kepada masyarakat Malaysia. Apatah lagi dilakonkan oleh Lisa, memang comel sangat.

Mediapuyu.com Dbb76a118edda7474b9d15cd18bb2a61

Perkongsian ini membuatkan ramai yang menyukainya, akan tapi ramai juga yang melihat sedikit kelainan apabila ternampak baby bump daripada perkongsian video tersebut. Tahniah diucapkan sekiranya benar.

Tak semua orang mahu berkongsikan tentang kehamilan apatah lagi pada zaman yang banyak orang tidak senang melihat kebahagiaan orang lain. Jadi jika perlu merahsiakannya, maka rahsia. Akan tetapi jika Lisa yang hamil ramai akan tahu kerana Lisa seorang yang kuat bekerja.

Mediapuyu.com 4a20586159d0775840e1d5ba4ad6b366

Lihatlah perkongsian video yang Lisa sedang berlaari keanakan namun ternampak baby bump dan bukan itu sahaja malah beliau juga kelihatan seperti seorang yang penat berjalan dan mengah. Memang tanda hamil.

Yusry dan Lisa juga pasangan yang serasi dan sepadan apatah lagi jika mereka berlakon bersama bergandingan. Nampak mereka memang sesuai dijadikan pasangan hidup sehingga ke akhirnya. Lama tak tengok mereka berdua berlakon semula mesti seronok.

Mediapuyu.com Fc8c28dfee4963b6ae57779bd1c69a48

Jika benar hamil alhamdulilah memang suka tengok Lisa dan anak-anaknya yang comel belaka. Seronoknya tengok ramai juga artis yang sedang hamil, dan merahsiakannya sebelum itu.

Lihatlah antara komen netizwn yang mendoakan kepada Lisa jika benar beliau hamil. Ada juga yang ris4u kerana Lisa sangat aktif dan berlari pantas. Lihatlah antara komen netizen yang seolah tahu benar Lisa sedang hamil.

Mediapuyu.com 9af4d5791db08c6df40de86b2eea5b69

Walaupun sekiranya benar Lisa hamil akan tetapi raut wajahnya kekal maintain malah beliau juga seorang yang cantik dan sudah jarang menyolek diri sendiri kerana semulajadi lebih cantik.

Sumber: ig galeriarianni

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!