Connect with us

Entertainment

“Ni mesti nak pi PLKN kan” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 4cc6e4ac70c2140ad2d01436f3034d21

Pasangan bahagia ini Janna Nick dan Dini Schatzman memang sangat mencintai satu sama lain. Bahkan mereka seringkali berpiisah dek kerana permintaan kerja namun mereka selalu sahaja berkongsikan kenangan dan rakaman terindah sebelum mereka menjalankan kerja mereka yang selalu berjauhan daripada pasangan masing-masing.

Janna dan Dini selalu sahaja memberikan kepercayaan penuh kepada diri masing-masing agar perhubungan dikecapi bahagia.

Terlihat Janna memuat naik video yang Dini akan pergi meningg4lkannya manakala perkongsian Dini juga untuk melaksanakan tanggungjawap beliau, untuk keluarga dan negara. Tak sangka pula besar tanggungjawap sebegini.

Mediapuyu.com C947c5c89b33c2973f5dbc12d89eb6fb

Janna juga sebenarnya tampak seorang yang kuat dan kasar namun rupanya beliau lebih manja dari disangka bahkan beliau sangat manja dengan suaminya, apatah lagi jika berjauhan lama pasti akan membuatkan dirinya meniitiskan airmata kerana kerinduan.

Sesiapa sahaja akan faham tentang perasaan tersebut, walaupun perpiisahan yang sementara namun sudah pasti merindui apatah lagi dalam masa yang begitu lama. Melihat Dini dan Janna yang selalu berpiisah dek kerana kerja ramai juga yang terfikir ke bukan atas kerja.

Mediapuyu.com 12616575b02894bad9a09f1852b51f57

Mvngkin ia adalah biasa buat pasangan lain namun buat pasangan pengantin baharu ini mereka masih merasa ia adalah perkara yang belum biasa lagi buat mereka apatah lagi mereka masih belum mempunyai cahaya mata mvngkin kerana sibuk diatas urusan kerja sebegini.

Bukan sahaja itu malah ramai juga yang tertanya-tanya, Janna atau Dini mendapat panggilan plkn kah? Ini yang ramai juga memberikan kata mendapat plkn pada ruangan komen. Mvngkin Dini lahir pada 2007 kot.

Mediapuyu.com Abcdcda5990546bb9d6e0f7ae9e77174

Janna dan Dini adalah pasangan yang begitu manja dan sweet bahkan mereka mempunyai fans club yang suka memuatnaik senula video kenangan. Mereka juga mempunyai hampir 80ribu orang pengikut diruangan ig yang selalu menonton perkongsian mereka.

Perkongsian ini mendapat banyak komen daripada netizen. Lihatlah antara komen netizen yang suka akan melihat perkongsian ini dan ada yang menyatakan ia sweet dan ramai fikir Dini yang memasuki plkn dek kerana pergi jauh rupanya hal kerja.

Mediapuyu.com 7dc6f0ee673b7e2224ec1130f6b4f350

Kalau Dini yang pergi plkn mestilah ramai yang nak ikut serta, tak senang duduk lah Janna. Rasanya Janna pun tak benarkan kalau Dini yang pergi sertai plkn agaknya.

Sumber: ig jannanick

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!