Connect with us

Entertainment

“Hang memang gilerrr Pak Azad” – Fad Bocey

Published

on

Mediapuyu.com Be8fdba5b16e8d39d6ce830924ed59b7

Azad Jasmin atau Pak Azad seorang yang dikenali memang yang kelakar dan sukakan cabaran apatah lagi dicabar ketika bertugas di konti tempatnya bekerja.

Diminta agar meniiru gaya tarian Hrithik Roshan, memang ada samanya namun tidak boleh dipuji sehebat artis Bollywood itu. Pak Azad bersemangat menari dan memang beliau ada bakat yang sama seperti anaknya.

Bukan sahaja lawak bahkan memang beliau sedaya upaya meniiru aks1 yang ditayangkan dengan tarian yang ditarikan oleh Hrithik Roshan itu. Namun ramai pula tidak gemar malah terhibur kerana lucu.

Mediapuyu.com 8c4889651fa8319c2d737d3cb02eba70

Memang mereka di set kerja selalu ada saja pertandingan dan cabaran untuk mereka hiburkan diri dan kerja supaya tidak terlalu khusyuk akan tumpuan atas kerja di dalam ruangan kerja di konti. Mereka memberikan berbagai cabaran.

Selalunya mereka juga akan memuatnaik agar ia dapat dikongsikan kepada peminat untuk menjadikan ia sedikit hiburan buat peminat-peminat mereka semuanya. Memang ramai terhibur dan ia sedikit pengurangan str3ss semasa kerja.

Mediapuyu.com Ed1d0ed8b29197fd7db69e343b38eef6

Perkongsian ini mendapat banyak sukaan bahkan ramai juga yang memberikan komen-komen, lihat pergerakkan Pak Azad pun dah lucu macam pacat kepanasan pun ada. Lawak lah Pak Azad walhal dia penari hebat.

Pak Azad memang suka buatkan orang ketawa bahkan beliau seorang pelakon yang pand4i berlakon. Bukan sahaja itu beliau bukanlah pelawak tetapi suka melawak dan memang selalu kelakar .

Mediapuyu.com 555c78c08d8e1f17fac580966eea863e

Ramai juga yang kata ini order barangan yang lain yang sampai,tak seperti yang diingini, namun jawap Pak Azad tak order pun barangan yang sampai dah ros4k. Lawak lah Pak Azad.

Pelbagai komen padaperkongsian ini. Perkongsian ini yang membuatkan ramai memberikan komen kerana Pak Azad selalu menghiburkan.

Lihatlah antara komen-komen netizen, macam giler je Pak Azad menari begitu, rakan artis pon terhibur dan berikan komen.

Mediapuyu.com 7a0ce70bde0394310d515a9ada3b0bcd

Ramai je suka akan Pak Azad meskipun perangai dan sikapnya yang giler-giler bahkan beliau selalu bercakap pun seringkali bergurau senda dengan kawan-kawan. Membuatkan orang selalu selesa je dengannya.

Sumber: ig era.je

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!