Connect with us

Entertainment

“Ingat hensem xleh joget ke, lembut kemain dia gelek” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com E2cedd73d60fe0bdf3708956d3e553ec

Ramainya yang berpuas hati dengan persembahan Aliff Aziz pada malam semalam, beliau menyampaikan sebuah lagu dangdut iaitu lagu Cek Mek Molek nyanyian asal daripada Datuk M Daud Kilau, apabila Aliff Aziz menyanyi ramai yang terngang4 mulut dek kerana tidak menyangka beliau sangat mahir dalam rentak dan jurnal dangdut malah serasi apabila menyanyikan lagu tersebut.

Bukan itu sahaja Tokram sendiri sedikit teruja dan terkejut melihat nyanyian daripada Aliff Aziz, beliau mempersembahkan sebuah lagu yang amat mendapat perhatian daripada peminat sendiri.

Mediapuyu.com 8fbcdb0fe46e21ee1b08b627cb2ede43

Bukan itu sahaja malah goyang yang diberikan membuatkan ramai terpegun dan ramai yang menyukai persembahan beliau, sehinggakan beliau mendapat kemenangan untuk peserta yang paling popular.

Persembahan beliau memang memberikan juri-juri berpuas hati bahkan ramai peminat-peminat yang mengundi terus Aliff Aziz agar terus berada kekal di dalam pertandingan GegarVaganza tersebut.

Mediapuyu.com 1c211c76487e68be5f93838bb7a82289

Bukan itu sahaja Tokram juga di puji di kerana berjaya memberikan lagu yang terbaik untuk Aliff Aziz. Aliff Aziz juga dipuji dalam menjayakan lagu tersebut bahkan beliau sangat menghiburkan dan p4ndai membawa rentak apatah lagi p4ndai bergelek dengan lagu begitu.

Rupanya Aliff Aziz memang sesuai dengan pelbagai jenis lagu bahkan beliau tidak kekok pun untuk menari bergelek. Walaupun itu bukanlah genre beliau, namun beliau tetap berjaya membawa lagu itu dipentas Gv.

Mediapuyu.com 4525af79ef7830730bc2b291a4790671

Ramai yang tahu perhubungan suami isteri Alif Aziz dan Bella Astillah memang banyak diduga dan diuji namun sekarang mereka baik-baik sahaja. Mvngkin kerana Aliff Aziz mempunyai semua ciri-ciri idaman wanita jadi itulah yang membuatkan keris4uan oleh Bella Astillah sendiri.

Sudah pasti beliau sangat menghargai peminat-peminatnya, pelbagai komen-komen yang memuji-muji persembahan Aliff Aziz pada malam semalam, membuatkan beliau tampak lebih hebat apatah lagi persembahan tersebut berjaya diharunginya, pelbagai komen-komen yang netizen berikan. Lihat antara komen mereka tulis.

Mediapuyu.com 7a8a838fa390d3855a896e236bfcea59

Aziz seorang yang ceria dan selalu menjaga hati sesiapa sahaja yang berada disekelilingnya, beliau seorang yang boleh menerima nasihat dan setiap yang dilakukan pasti beliau akan cuba perbaiki untuk menjadikan semua orang berpuas hati dengan persembahannya.

Untuk video nyanyian penuh Aliff Aziz, boleh tengok video di bawah

Sumber: ig astrogempak, hlive

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!