Connect with us

Entertainment

“Lain drpd yg lain, semua totally berubah, tak pnh tgk persembahan kuda hitam penyanyi lelaki” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com A017218bdebb6048289dc934aed7402e

Memang selalu lagu Kuda Hitam dinyanyikan oleh seorang penyanyi wanita dan jarang didengari oleh penyanyi lelaki akan tetapi di Gegar Vaganza lagu tersebut dapat kepada penyanyi daripada kumpulan Boboy iaitu Naqiu dan kemudian beliau mempersembahkan memang lain daripada yang lain, bahkan semua terus dia berubah tidak pernah menjadikan lagu tersebut minat kepada semua peminat tidak mengira umur.

Naqiu mempersembahkan lagu tersebut dengan penuh bersemangat bahkan beliau berjaya membuatkan peminat-peminat menyukai persembahan dan lagu tersebut boleh diterima oleh semua peringkat umur.

Mediapuyu.com Fbf9aaeb37de1920e0d343290c277373

Melihat daripada persembahan Naqiu ini ramai yang berpendapat bahawa Naqiu mvngkin boleh mendapatkan gelaran juara keseluruhan dek kerana beliau mampu membuatkan semua genre lagu dan beliau boleh ikut semua kehendak permintaan juri terhadap lagu-lagu yang diberikan.

Naqiu seorang yang sangat suka belajar benda baharu apatah lagi beliau bukan baru dalam bidang dunia hiburan akan tetapi beliau tetap belajar untuk terus berada di dunia seni ini walaupun beliau bukan baharu di dalam bidang ini namun beliau tetap banyak perlu belajar.

Mediapuyu.com 1e070018ecc3530ee0573a00baf06a60

Ini kerana semakin hari semakin banyak generasi baharu dan artis-artis baharu yang boleh menggantikan dan mengambil alih kerja mereka, persembahan yang dibuat di pentas GV tersebut membuatkan ramai peminat sedar akan kelebihan Naqiu.

Persembahan tersebut mendapat banyak sukaan sehinggakan mendapat hampir 5 ribu tanda sukaan diberikan, dan video perkongsian tersebut mendapat hampir 200 komen yang diberikan.

Lihatlah persembahan Naqiu yang membuatkan ramai suka akan beliau punya persembahan.

Mediapuyu.com Bd0fc92d03a4b02797eb7a5f424bf057

Bahkan mereka lebih meminati Naqiu ketika membuat persembahan begini, begitu bertenaga, bahkan begitu menghiburkan peminat semua meskipun tidak dapat memenangi peserta paling popular namun beliau tetap mendapat sokongan yang setia daripada peminat-peminatnya.

Beliau juga mempunyai fanclub tersendiri bahkan membuatkan ia menjadi kuat di dalam undian jika diundi oleh peminat-peminatnya.

Pelbagai komen-komen yang diberikan semuanya menyukai persembahan bahkan mereka berasa berpuas hati dengan persembahan yang diberikan oleh lelaki walaupun ia lagu wanita dan tidak menang akan tetapi ia memu4skan.

Mediapuyu.com 0352682f3a8abb676468bd3c8ff11723

Meskipun Naqiu mempunyai banyak saingan yang hebat-hebat akan tetapi beliau tidak kurang hebatnya, beliau boleh mempunyai kehebatan keunikan suara yang tersendiri bahkan beliau juga mempunyai penguasaan pentas yang kuat dan bertenaga.

Video penuh nyanyin kuda hitam dari Naqiu, boleh tengok video di bawah

Sumber: ig astrogempak

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!