Connect with us

Entertainment

“Kalah blackpink, kemunculan cameo Afwa tak diduga” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 47764f964de8f684a29b49aa4df7a225

Memang comel kalau melihat kanak-kanak bermain bersama mereka, terkadang mahu bermain bersama mereka kerana mereka sangat comel dan pndai dalam bermain kerana mereka tidak menyembunyikan rasa apa yang mereka rasa.

Mereka hanya meluah apa yang mereka nampak dan keikhlasan jelas terpancar jika mereka sedang bergembira atau sebaliknya. Sedang mereka menari iaitu anak Tokti dan menantunya, kehadiran Afwa pula menjadikan ia lebih comel.

Afwa memang seorang anak kecil lelaki yang seringkali tidak ramai mahu bermain dengannya dek kerana yang lain adalah kanak-kanak perempuan. Mana tidaknya mereka lebih suka menari dan bermain barangan perempuan sahaja.

Mediapuyu.com 20b5f79a6f48ae2d5fcd2669a9dab636

Akan tetapi sebenarnya Afwa boleh sahaja bermain bersama mereka. Melihat mereka sahaja Afwa sudah pun ketawa dan terhibur apatah lagi bermain bersama-sama. Kehadiran Afwa seolah seperti seorang tetamu yang terhormat lah pula.

Perkongsian tarian antara tiga anak kecil ini terlihat pula seolah ramai pula yang ternampak mereka adalah generasi A yang bakal menjadi fenomena selepas Bl4ckpink dan Dolla. Ini adalah penari akan datang yang bakal popular pula tidak lama lagi.

Mediapuyu.com 32fa3e39b35994dbce4bff2f347c1a3b

Tokti sudah pasti akan menyokong apa sahaja bakat yang ada pada anaknya bahkan minat yang bidang anaknya mahu ceburi sudah pasti Tokti akan sokong untuk melihat kejayaan anaknya itu.

Afwa pun bakal seorang yang berjaya kelak. Lihat perkongsian Tya yang suka melayan keletah adik ipar dan anak-anaknya.

Afiyah dan Afwa seorang anak yang baik bahkan mereka sangat senang dijaga dan ketika sedang bermain bersama dengan sepupu atau anak saudara yang lain pun, mereka sangat behave dan pndai bermain berkongsi bersama-sama. Yang last Afwa datang dengan diundang lah oleh Afiyah.

Mediapuyu.com E08ab5dcb59c3a136259a27367d14102

Melihat perkongsian ini, ramai yang meneka mereka adalah bakal menjadi penari-penari atau artos yang ternama suatu hari nanti apatah lagi ibubapa mereka juga turut dikenali dan popular. Mvngkin bidang yang sama kelak.

Kehadiran Afwa sedikit pun tidak membuatkan mereka maarah bahkan mereka menerima sahaja kehadiran anak kecil itu, dah macam cameo pula kerana hadir selepas beberapa minit lambatnya.

Lihatlah antara komen peminat semua. Diruangan komen terlihat pelbagai komen menarik dan komen tentang Cameo dan lain-lain.

Mediapuyu.com 37b1cc0231ed63f53352cf8ff4690d45

Tokti selalu memuatnaik perkongsian aktiviti anak-anak dan peminat suka akan perkara tersebut. Seronok melihat aktiviti anak-anak selebriti apatah lagi Afiyah dan Afwa. Mereka sangat ikhlas dan tidak suka bergadoh.

Sumber: ig tyaariffinnw

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!