Connect with us

Entertainment

“Baju Aina terbak4r ketika konsert tapi tetap relax teruskan show” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com B5dbd25d1e7112790799579a90d95e52

Jika disebut nama Aina Abdul sudah pasti semua rakyat Malaysia mengenalinya bahkan beliau juga bukan sahaja terkenal dengan bakatbya nyanyiannya yang begitu lunak dan power akan tetapi sudah ramai tahu akan ketaksuban beliau terhadap fesyen pakaiannya.

Beliau memang mahu dirinya dikenali dengan kepelbagaian jenis fesyen baju yang diperagakan. Aina Abdul memang mahir dalam bab fesyen baju.

Terlihat pada konsert beliau yang berlangsung selama 3 jam pada waktu itu, dengan ramai artis jemputan, namun yang terlihat ketika beliau menyanyi, bajunya beras4p pula. Takkan mereka melangsungkan juga walaupun bajunya terb4kar.

Mediapuyu.com 374b2e3ffebf10cc8c116e36f880a9b9

Rupanya yang hadir pada konsert tersebut bersuara bahawa itu adalah gimik mereka, dan gaya baju yang beras4p itu adalah cara Aina menyampaikan lagu tersebut. Memang power memang ramai menjadi tumpuan kepada bajunya tatkala itu.

Sehingga kini menjadi sebutan pada baju yang beras4p seolah terbak4r walhal tidak sama sekali. Aina memang berjaya menjadikannya sebuah tumpuan dan ramai yang menjadikan ia sebagai cerita yang paling mendapat perhatian.

Mediapuyu.com F6b02f09f5815e4bab70b635d31ab5b2

Memdengar dan melihat sedutan yang dimuatnaik, memang terlihat seperti bajunya sedang terbak4r. Sudah macam dalam drama Hunger Games pula yang dibuat oleh Aina ini. Lihatlah antara sedikit perkongsian yang dikongsikan di konsert tersebut.

@yanaothmann

AINA IS THE QUEEN! Show Must go on! Love aina heheh 😍 #fypdongggggggg #fypシ゚viral #fypage #fypdong #malaysian #ainaabdul #ainations #konsertainaabdul3 #anightwithainaabdul #anightwithainaabdul3

♬ original sound – yanaothman – yanaothman

Aina Abdul suatu nama yang memang dikenali oleh seluruh rakyat Malaysia namun masih belum boleh menjadikan beliau gelaran penyanyi nombor satu Malaysia selagi adanya Tokti. Semua memang ada pendapat masing-masing.

Mediapuyu.com 982518ca8d4850e790b230afb2335e46

Aina Abdul juga seorang yang ceria dan merendah diri malah beliau juga menafikan adalah beliau sendiri yang mahukannya, gelaran tersebut bukan untuk rebutan apatah lagi mahu merebutnya. Itu adalah daripada permintaan peminat sendiri.

Pelbagai komen menarik dan ramai tidak tahu bajunya itu adalah gimik dan sebahagian daripada rancangan juga. Dan ianya berjaya. Lihat antara komen mereka kerana baju Aina memang pelbagai dari satu ke satu yang lain.

Mediapuyu.com C2e3bc3eecb96559d8ab00c45715788c

Nasib baik semua krew yang ada hadir pada waktu reheasel dek kerana ris4u juga kalau ada yang tidak hadir, sewaktu Aina beras4p bajunya difikirkan mereka ianya terbak4r, habis pula disembvr dengan pemadam ap1. Nasib baik tidak terjadi sedemikian.

Sumber: tiktok yanaothman

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!