Connect with us

Entertainment

“Time ni Ina mmg laku, sejak kahwin dgn arwh SS, dia dh tak terlibat dh dlm bidang seni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 32d104abcad5b30c4ccecc93037a4111

Sudah ramai yang tahu tentang Ina Naim, beliau seorang wanita yang tabah dan selepas kem4tian suami tercinta, beliau kembali menjadi buah mulut orang ramai apatah lagi netizen yang rajin mencari zaman kegemilangan Ina Naim.

Pada suatu ketika dahulu bukan sahaja beliau aktif di dalam dunia nyanyian akan tetapi rupanya beliau juga ada mempunyai drama dalam lakonan. Drama tersebut bertajuk Air Mata Maria, kemudian drama tersebut juga adalah daripada Datuk Yusof Haslam.

Rupanya Ina Naim memang dikenali dan ada masa kegemilangan nama beliau di persada seni. Zaman kegemilangan Ina Naim dilihat begitu rancak namun beliau mengambil kepvtusan untuk terus meningg4lkan dunia hiburan selepas beliau berkahwin dengan Suhaimi Saad iaitu lebih dipanggil dengan panggilan SS.

Mediapuyu.com 08ba8d1d2fed1e618a8ef4ff6a5952f1

Ketika masa Ina Naim laku di dalambanyak tawaran drama dan juga nyanyian, banyak juga show-show yang Ina Naim mendapat tawaran apatah lagi ketika beliau bekerja dengan Hijjaz production.

Namun siapa sangka beliau tidak meneruskan kerjaya beliau dengan dunia seni akan tetapi beliau terus bersama dengan suaminya sehingga ke akhir hayat suaminya itu.

Ramai yang masih tidak tahu rupa-rupanya Ina Naim adalah seorang pelakon juga dan ramai yang tidak tahu ada beberapa drama yang beliau lakonkan.

Mediapuyu.com 2f73ace40adbb02557360b2bb34643c5

Lihatlah sedikit sedutan drama yang membuatkan ramai netizen mencari danenggali semula semua drama-drama dan nyanyian Ina Naim dahulu semasa zaman kegemilangan beliau tatkala dulu.

@razellrahman

#inanaim #diananaim #isterisuhaimisaad #inanaimberlakon #foryourpage #fyp #fypシ #viraltiktok #viralvideo #tiktok #tiktokviral #beranda #masukberandafyp #berandatiktok

♬ original sound – ᴬᵇᵈ.ᴿᵃᶻᵉˡˡ ᴴʲ ᴿᵃʰᵐᵃⁿ – ᴬᵇᵈ.ᴿᵃᶻᵉˡˡ ᴴʲ ᴿᵃʰᵐᵃⁿ

Ina Naim memang setia kepada suaminya Suhaimi Saad dan apabila telah tiada pun beliau tabah dan seolah bersedia akan ketentuannya. Sehingga kini ramai yang hadir bertujuan memberikan sumbangan dan semangat buat Ina Naim.

Mediapuyu.com 6cd9321231c4ef33277648d9975b3a70

Memang mendapat, perhatian netizen, malah ramai yang menyukai perkongsian tersebut bahkan rupanya bukan sahaja boleh menyanyi akan tetapi Ina Naim juga boleh berlakon dengan baik rupanya.

Lihatlah perkongsian, dan komen-komen yang diberikan kepada perkongsian tersebut. Ramai rupanya masih belum tahu bahawa Ina Naim pernah berlakon suatu masa dahulu. Lihat komen antara mereka.

Mediapuyu.com E93647836083b9a2f4ebb36bd67ea024

Selepas beliau berkahwin dengan arwh Suhaimi Saad barulah Ina Naim berhenti dalam dunia hiburan. Mvngkin sekarang bermula semula nama Ina Naim untuk kembali ke dunia seni.

Sumber: tiktok razellrahman

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!