Connect with us

Entertainment

“Beraninya nak tambah isteri haha” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 4620ebaed289b0a328a8f6fa2ee273d4

Jika topik yang membuatkan wanita gembira adalah wang dan emas, tapi topik yang membuatkan wanita bersatu adalah topik berkahwin dua. Jgn sebut bab poligami, memang ia adalah perkara yang sangat sensiitif sekali buat perasaan dan emosi wanita semua. Lihat Dato Khalid atau Dato K, yang ingin memilih menambah isteri lagi tapi selepas tu ramai tahu itu adalah jenaka sahaja.

Sebenarnya melihat daripada keperibadian Dato K pun sudah tahu bahawa dia adalah lelaki yang setia apatah lagi isterinya Tokti adlaah seorang yang jauh lebih muda darinya sendiri.

Mediapuyu.com Fff1cadd6492a6d8b765db681c879a27

Rupanya Dato K adalah seorang yang sporting juga, tidak disangka sebenarnya boleh saja melawak dan bergurau dengan Dato K. Rupanya Tokti pun ada bersama ketika video dirakamkan. Sudah pasti Dato K bergurau sahaja dan tidak berniat mahu kahwin lain.

Jika topik berkahwin baharu memang menjadi sehangat dan netizen memang amat pant4ng dengan perkara itu. Banyak diruangan komen yang menjadikan ia seperti benar berlaku pula.

Mediapuyu.com 71a64736c43250ec5f62bac5ae610fe0

Walhal sudah pasti ia hanyalah gurauan semata apatah lagi Dato K yang kini sudah berusia lebih tua dari Tokti dan ia adalah suatu perkara yang tidak akan berlaku jika mahu menambah isteri. Lihat wajah Dato K pun sudah tahu dia bergurau sahaja.

Tokti pun ada bersama dan turut terhibur melihat suaminya yanga aktif bergurau senda dan menyakat Tokti sendiri, bila video dikongsikan ramai yang pasti tidak selesa dan mengatakan pelbagai tentang Dato K yang memilih ingin menambah isteri tetapi ditegah rakannya itu.

Mediapuyu.com 709631fcb3a7601d782f4974f7469600

Bukan sahaja sudah memiliki dua cahaya mata bersama Tokti malah beliau juga sudah bercucu, jadi memang ia bukan sesuatu yang akan berlaku kerana ia takkan berlaku selamanya. Sudah pasti Tokti adalah wanita terakhir didalam hidup Dato K.

Pelbagai komen mengenai mrnambah isteri, Dato K jangan main-main dengan kuasa netizen, apatah lagi wanita, mereka penyokong isteri-isteri anda semua. Lihat antara komen yang ada juga tak berkenan melihat Dato K pergi ke arah menambah isteri itu.

Mediapuyu.com 6b1889a223db72ed2e7e463f9f433dce

Ada juga netizen yang sudah faham ia adalah jenaka yang dibuat agar semua terhibur dan sudah semesti video itu memang menghiburkan pun. Tokti pun gelak ketawa melihat suaminya.

Sumber: ig sitinurhaliza.citi

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!