Connect with us

Entertainment

“MashaAllah comel cucu nani” – Kak Ton

Published

on

Mediapuyu.com 369efa3a616b9ca259f7079f3d9f96c1

Kecomelon Aura Media membuatkan ramai yang suka akan berkongsian Harris Annuar, setiap kali perkongsian Harris Annuar mengenai anaknya sudah tentu ramai yang memberikan tanda sukaan bahkan mereka juga memberikan komen-komen yang memuji kecomelan Aura anak kepada Harris Annuar, bukan itu sahaja beliau juga dikenali memang seiras dengan emaknya yang juga mempunyai kacukan arab.

Memang seronok melihat senyuman anak-anak memang pasti apa sahaja kita akan lakukan untuk membuat anak-anak ketawa apatah lagi melihat anak-anak yang mudah terhibur dengan jenaka bapanya.

Mediapuyu.com A6e6516b25eaef7cca6c2f80d4b8fec2

Seronok mengusik anak-anak yang senang terhibur apatah lagi jika anak manja ayahnya, lihat Harris Annuar ini membuatkan anaknya dengan pelbagai jenaka orang dewasa malah anaknya juga turut terhibur meskipun tanpa tidak faham apa yang dikatakan tetapi tetap tergelak juga.

Molek pula dipakaikan tudung, seiras sangat dengan neneknya iaitu Kakton,  nama neneknya ibu kepada Harris bahkan sangat iras seperti wajah neneknya, sebenarnya daddynya juga memiliki wajah Aura juga. Akan tetapi sama juga dengan wajah neneknya.

Mediapuyu.com 2510c0b852c801d3af7af9c358549b10

Perkongsian ini membuatkan ramainya menyukai kerana mereka melihat Aura tergelak-gelak sehingga tergolek,  walaupun kelihatan comel akan tetapi jangan sampai tergolek betul-betul,  diharap Aura okey-okey sahaja.

Bapanya sudah lama tidak berlakon mahupun bersiaran di kaca tv akan tetapi beliau tetap aktif di sos1al media apatah lagi semenjak mempunyai anak, mereka sangat mementingkan masa untuk anak-anak apatah lagi ingin melihat anak membesar di depan mata dengan sihat.

Mediapuyu.com 1a8e368563c2d6d10ceac9f1a8df91d3

Seronok melihat Aura semakin hari semakin sihat dan membesar bersama ibu bapanya, Aura juga sering dimuat naik pelbagai aktiviti sehariannya dan ramai peminat yang mengikuti perkembangan Aura.

Lihat pelbagai komen-komen daripada netizen dan para peminat. Bahkan ramai yang nampak bahawa Aura kelihatan seiras dengan neneknya. Lawak sangat ke Aura sampai tergolek-golek gelaknya. Kelakar betul lawak daddynya.

Mediapuyu.com 169ae9a757c8a6ee5241faf4498dd743

Kalau sudah memang ada kacukan memang sangat lawa dan cantik. Ligat sahaja wajah Aura Medina ini, sangat cantik dan comel. Seronok tengok anak kecil yang ikhlas dan bijak.

Sumber: ig harrisannuar

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!