Connect with us

Entertainment

“Rilek je Tokram dgn bersarung, dia buat macam kat rumah yee” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com A1c659ded690fb0a448326e09b16ef4d

Datuk Ramli Ms memang seorang yang humble dan juga mempunyai sikap yang bersahaja, sebenarnya meskipun beliau dipandang ketika bersiaran langsung di kaca tv sebagai seorang yang tegas dan gar4ng, namun beliau sebenarnya seorang yang kelakar dan suka bergurau senda. Beliau juga seorang yang sangat jujur malah beliau sangat suka berseloroh dengan rakan sekerja.

Penampilannya memakai hanya dengan kain pelekat ketika membuat reheasel di pentas Geg4rvaganza,  baru-baru ini terlihat Tokram malah beliau juga selesa dengan penampilan sebegitu meskipun dirakam oleh beberapa orang.

Mediapuyu.com F3ebdc249fca2db3785d3adf5a6b0aa5

Beliau tidak kisah dan beliau memang menjadi diri sendiri sahaja kerana ia hanyalah kebiasaannya malah membuatkan beliau merasa selesa ketika bekerja tanpa ada kamera mvngkin itu adalah kebiasaan buat Datuk Ramli.

Akan tetapi beliau sebenarnya seorang yang suka memperagakan pelbagai fesyen juga meskipun setiap kali ada penggambaran beliau akan memakai kemas malah jauh lebih muda daripada usia yang sebenarnya.

Mediapuyu.com 0fa0edd02bfd9b58bcfddb976ef64b21

Lihatlah perkongsian yang dikongsikan beliau, tidak segan malah beliau tahu ada yang merakam penampilan beliau hanya dengan pakaian t-shirt biasa dan juga kain pelekat, memang beliau selesa begitu, sekiranya tanpa ada kamera buat kerjanya sama seperti macam rumah sendiri sahaja.

@elly_arifin

Tok Ram dah standby nak bagi khutbah jumaat tu 😏😂 @DATO’RAMLI MS @Naqiu Mohd #fyp #fypシ #fypシ゚viral #foryou #foryoupage #gegarvaganza #gv10 #allstarsgegarvaganza

♬ Funny Song – Funny Song Studio & Sounds Reel

Datuk Ramli Ms telah lama berkecimpung di dalam dunia seni ini dan p4ndai menilai tentang nyanyian penyanyi-penyanyi di malaysia, malah ramainya memohon tunjuk ajar daripada beliau sendiri.

Mediapuyu.com Dbc867b53d6cb1080122778c41b0c5c3

Seronok melihat sikap Datuk Ramli  sebenarnya jika mengenali beliau, beliau adalah seorang yang kelakar dan suka melawak, meskipun di kaca tv terlihat jelas sikap beliau yang sangat tegas dan g4rang malah jujur juga, beliau sering memrahi peserta jika tidak menepati yang dimintanya.

Pelbagai komen-komen yang diberikan kerana melihat Tokram berpakaian seperti di rumah sahaja dibuatnya ada juga yang melihat persembahan yang merupakan latihan Naqiu untuk persembahan akan datang tapi nya lebih menariknya melihat seorang berpakaian seperti dalam rumah sahaja, iaitu Tokram pula.

Mediapuyu.com 1cf4a717a20fc423e22c5695314f7d0e

Sebenarnya beliau pun seorang yang romantis juga meskipun Datin Alya menyatakan beliau memang seorang yang g4rang dan tegas akan tetapi jika di rumah beliau adalah seorang yang sangat penyayang dan romantis yang selalu menghargai isterinya.

Sumber: Tiktok ellyariffin

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!