Connect with us

Entertainment

“Kalau jeluak budak tu pun dia tadah, memang hati bersih la Watie ni” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 129f09e74dbcc8900c633fa44a45d349

Watie dan Shuib telah pun melalui fasa perkahwinan selama 6 bulan dan mereka kelihatan lebih bahgia sekarang apatah lagi kelengkapan yang diberi anak segera pada Watie dan beliau memang sangat menghargai perkara itu apatah lagi anak-anak yang baik belaka.

Bila bercakap tentang anak beliau tersenyum dan telah menyatakan bahawa anak Shuib adalah anak beliau sekarang dan tidak kisah tentang zuriatnya sendiri.

Melihat layanan yang diberi kepada Ayash Affan sangatlah istimewa bahkan ia tidak pernah nampak kekok dengan layanan kepada anak kecil itu. Sehingga kini tampak rapat dan manjanya anak kecil itu kepada Watie sangat ikhlas dan jujur.

Mediapuyu.com Cc0a633c4045623b0e2cfe5e8a7eeb30

Pada perkongsian ini terlihat jeluak atau lud4han yang dikeluarkan oleh anak kecil itu disambut oleh jar1 Watie dan sedikit pun beliau tidak kekok dan geeli bahkan beliau lebih nampak prihatin kepada anaknya itu. Dengan mengakui itu anaknya membuatkan netizen menyukainya kini.

Jika sebelum ini ada pelbagai rintangan dan hin4an daripada netizen namun selepas berkahwin sudah nampak keikhlasan daripada Watie dan kini beliau telah disukai oleh netizen dan mengakui bahawa Watie menjadi mak segera yang baik dan jujur.

Mediapuyu.com 6328d9be6dabb4709b96a9b97cfc9955

Ayash Affan seorang anak yang baru berusia 2 tahun dan sudah pasti beliau membesar dengan depan mata Watie dan sudah pastilah beliau tidak kekok dengan anak itu bahkan anak tersebut juga selesa dengan kehadiran emak yang baharu apatah lagi anak kecil ini tidak pernah melihat ibunya yang kandungnya.

Dengan tadahnya tangan beliau terlihat Watie seorang emak baharu yang patut menjadi contoh kepada netizen dan masyarakat apatah lagi sebelum ini beliau meneriman kecaman namun beliau tidak hiraukan dan masih terus meneruskan hubungannya bersama Shuib dan kini menjadi ibu terhebat buat anak mereka.

Mediapuyu.com C497e5e7bd965ccc6af798e5da572c96

Bukan sahaja Ayash yang manja malah semua anaknya sangat manja dengan Watie bahkan sentiasa menyanyangi dan mereka sudah pasti menganggap inilah penganti buat melepas kerinduan kepada arwh Siti Sarah. Kerinduan yang tidak ada penghujung akan tetapi ada sedikit pengub4t rindu.

Sebenarnya Watie lah seorang wanita yang kuat dan ramai yang mengatakan ia benar, bukan sahaja terus mendapat anak segera akan tetapi tetap menggalas tanggungjawap sebagai wanita yang bekerjaya dan menjaga keluarga dengan baik. Beliau seorang yang rajin dan benar ikhlaskan sayang keluarganya.

Mediapuyu.com 2d8f65669a6683ac20fb196183f277ea

Watie seorang ibu baharu buat anak-anak Shuib akan tetapi tidak pernah kekok malah sentiasa mengatakan kepada anak-anak supaya sentiasa berlaku jujur dalam kasih sayang. Bahkan anak-anak juga sangat senang bersama beliau dan sangat sayangkan Watie.

Sumber: ig shuibsepahtu

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!