Connect with us

Entertainment

“Sejuk mata memandang Aishah, semoga terus istiqomah sis” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 369fa9eafebb08127dd31f28212db3ae

Apabila sudah menjadi artis memang sudah menjadi kebiasaan apabila netizen menjadikan tumpuan sebagai perhatian kepada artis kesayangan mereka apatah lagi jika sebelum ini tidak berhijab akan tetapi semenjak dua ini terlihat kelibat Aishah Aziz kini mengenakan hijab sepenuhnya. Memang lawa dan cantik apatah lagi memang orangnya semulajadi cantik orangnya itu.

Sebenarnya sesiapa sahaja yang mengenakan tudung pasti akan tampak lebih manis dan cantik rupawan apatah lagi jika benar ikhlas mengenakannya.  Itulah meligat Aishah yang selesa dan tenang dan ramai yang suka akannya kini.

Mediapuyu.com 748439085ea0a80865de5ba179b8766f

Sudah tentu seorang gadis yang sebelum ini tidak bertudung malah berpakaian ceksi dan kini mengenakan pakaianyang sopan membuatkan ramaiyang terkejvt akan perubahan yang mendadak itu namun mereka suka akannya.

Aishaha Aziz adik kepada Alif Aziz dan ramai yang sukakan mereka berdua apatah lagi mereka mempunyai bakatnyanyian yang sama dan keduanya dalan genre yang sama juga . Ramai suka akan gandingan mereka berdua apatah lagi mereka adik beradik yang baik hubungannya.

Mediapuyu.com 72219c0a90724c0439af7fea8089d4a1

Lihatlah senyuman yang terlihat dirakam,ikhlasnya senyuman kerana tampak Aishah Aziz sangat cantik secara semulajadi bahkan ramai yang suka melihat perubahan Aishah mengenakana pemakaian tudung apatah lagi secara mengejvt.

Semoga beliau terus istiqomah dan teruskan pemakaian yang sedap mata memandang ini. Beliau juga mempunyai peminat yang tersendiri dan dalam kalangan yang pelbagai peringkat umur yang meminatinya itu.

Mediapuyu.com 8f82f79de9ed99376a1ae4a6de1ecb5a

Begitu peramah dan beliau seorang yang senang didekati namun semuanya adalah diluaran kerana beliau sangat mentiik berat akan soal kawan-kawan rapat. Suka tengok sikap Aishah yang agak tegas namun ceria.

Pelbagai komen yang diberikan kepada perkongsian ini selain mengucapkan hari lahir kepada mak Aishah, ramai yang lain melihat akan penampilan yang menarik hati Aishah, lebih ramai mendoakannya agar terus istiqomah.

Mediapuyu.com 1cd5a6cfb0c0476a897a1e24b98b2f41

Aishah dan Alif sangat menghargai seorang emak dan mereka sentiasa selalu berada disamping emak mereka bahkan ramai juga yang mendoakan dan suka melihat penampilan terbaharu Aishah.

Sumber: ig fizaaziz

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!