Connect with us

Entertainment

“Manisnya Aafiyah pakai tudung macam Tokti zaman kanak2” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com Ccd8c1253e2019e99d20dd8983d2bdac

Mana tidak tvmpahnya kuah kalau tidak ke nasi, itu perumpamaan yang sesuai buat anak Siti Nurhaliza penyanyi nombor satu Malaysia atau lebih dikenali dengan panggilan manja iaitu Tokti, anak perempuan beliau Aafiyah adalah sangat seiras dengan wajah beliau, sama sahaja perangai seperti beliau masa muda dahulu, kelembutan dan sopan. Anaknya terlihat pasti dengan didikan yang diberikan menunjukkan hasil begitu.

Melihat perkongsian ini lebih jelas terlihat wujud kan zaman kegemilangan Tokti pada Aafiyah, bahkan ramainya akan teringat wajah atau ketika model remaja dan daripada Aafiyah dapat dilihat inilah zaman kanak-kanak Tokti.

Mediapuyu.com 449509f0a7bde3ef9aa76eba23e12b83

Seronok melihat senyuman Aafiyahnya sangat manis bahkan ia adalah senyuman sama seperti ibunya iaitu Siti Nurhaliza penyanyi nombor satu Malaysia memang benar sama iras dengan wajah ibunya itu.

Perkongsian ini mendapat banyak tanda sukaan dan juga sokongan dan ramai yang membolehkan komen-komen kepada perkongsian ini, melihat perkongsian ini ramai yang tahu bahawa Aafiyah memang mempunyai wajah ibunya apatah lagi jika Aafiyah memakai tudung.

Mediapuyu.com B1d2d6a95b9005804601ba78ce7fcd8c

Lihat perkongsian yang dikongsikan, comel dan lawa malah, memang pakai tudung pun nampak manis dan sangat sama wajah macam masa Tokti masa muda kanak-kanak dahulu. Comel betul.

Tokti juga pernah menyatakan bahawa beliau tidak selesa dipanggil Tokti jika ada sesebuah event yang memerluk4n beliau dipanggil dengan nama sendiri iaitu Siti Nurhaliza kerana beliau adalah nama yang dikenali.

Mediapuyu.com 0a061ff50d9521907398682e106e3791

Mendapat banyak tanda sukaan dan Aafiyah seorang kaka yang sangat bertanggungjawap malah seorang yang masih manja kepada kedua orang tuanya sama juga manja pada kakak dan abang yang telah dewasa.

Pelbagai komen diruangan komen yang memuji kecomelan Aafiyah dan ramai yang menyatakan bahawa wajah Aafiyah sangat seiras dan seperti Tokti pada masa kanak-kanak. Memang comel dan cantik apatah lagi bijak pndai.

Mediapuyu.com B8c5adb957add0ea17cbd9a979edd737

Siti Nurhaliza mempunyai dua orang cahaya mata yang sepasang dan anak perempuan memang sangat iras mirip wajahnya manakala anak lelaki nya pula sangat iras wajah suaminya iaitu Dato Khalid Jiwa.

Sumber: ig sitinurhaliza.fans

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!