Connect with us

Entertainment

“Ingatkan Naddir Nassar tadi, semoga kamu sentiasa bahagia Daiyan” – Netizen

Published

on

Mediapuyu.com 10131143bd7c61f07fd743b2e7805918

Daiyan Trisha rupanya mempunyai seorang kawan lelaki yang sangat rapat dengannya, netizen juga yang menyukai mereka berdua, kawan baik akan tetapi pada pandangan netizen ianya berbeza. Beliau ramai yang telah merasa bahawa Daiyan Trisha telah pun mempunyai buah hati walhal beliau adalah seorang abang kepada Ummi Nazeera, beliau dikenali oleh rakan-rakan artis kerana beliau juga mempunyai produk yang tersendiri.

Perkongsian ini dilihat Daiyan sangat rapat dengan kawan baiknya itu namun melihat kapsyen mengucapkan selamat hari lahir kepada sahabat baik itu umpama kepada seorang istimewa.

Mediapuyu.com 142ff86703e03fbaac3dfb89ad116d93

Namun ramai yang terus mengucapkan tahniah malah keciwa melihat kemesraan yang terbina oleh mereka itu. Ramai yang suka dan ramai persoal tentang sentuhan mereka. Daiyan seorang pelakon yang berkebolehan, sudah tentu beliau mempunyai kenalan yang ramai.

Ramai yang kenal akan abang kepada Ummi Nazeera, sebenarnya ia adalah kawan baik Daiyan dan Daiyan telah menjelaskan bahawa lelaki ini adalah kawan baik selamanya namun melihat kemesraan mereka umpama berkasih sayang.

Mediapuyu.com A76ec31d838b86fb5a2ace426cc14146

Jikalau begini rapatnya kepada kawan baik bagaimana pula kemesraan bersama pakwe dek kerana sudah pasti lebih dari itu bukan. Diharap Daiyan akan menemui jodohnya secepat mvngkin kerana ramai yang tak sabar menanti kenduri beliau.

Daiyan dan kawan baiknya mempunyai jemputan dan sentiasa hadir jika tidak ada halangan. Melihat kemesraan beliau ramai yang mendoakan yang baik-baik sehingga ramai yang semakin tahu abhawa itu adalah kawan baik sahaja dan bukan pakwe

Mediapuyu.com 2e6b27bb7ab732bb9ff2877dfb821320

Beliau seorang yang telah ramai digandingkan dengannya dan beliau tidak pernah memilih watak namun beliau belajar menerima watak dengan baik. Faizal Hussein juga pernah bergandingan dengannya.

Ramai mendoakan kebahagian mereka berdua namun ramai juga mengenai itu adalah abang Ummi Nazeera. Lihat antara komen netizen. Semuanya baik-baik sahaja namun, masih menjadi buat mlut apabila melihat kemesraan yang berlebihan.

Mediapuyu.com 81b0410d62eaed67461a871d90f8626c

Paparan dan perkongsian ini mendapat banyak tanda sukaan. Mesti mereka agar gemar dengan sikap netizen yang erlalu berterus terang. Daiyan ada menerangkan bahawa beliau dan abang Ummi Nazeera hanyalah kawan baik sahaja.

Sumber: ig daiyantrisha

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!