Connect with us

Entertainment

“Kenapa suara macam Cik Scha” – Nabila Huda

Published

on

Mediapuyu.com 03513ee7e3e88d0059c3d3fd5654adc8

Selalunya wajah-wajah anak-anak akan terlihat seiras dengan wajah ibu bapa,  selalunya itu yang terjadi kepada semua keluarga akan tetapi melihat perkongsian ini terlihat pula ni Lila Amina seolah-olah meminati juga bidang muzik malah ada bakat dalam nyanyian dengan suaranya baik dan merdu serta boleh menyanyi dengan mengikut tempoh yang betul-betul.

Nabila Huda memberikan komen mengapa suara Lila seperti suara mamanya iaitu Scha Al Yahya, dan sama saja suara anaknya dengan mamanya mungkin juga ada mewarisi suaranya yang sedap.

Mediapuyu.com Ce464f7d56c8b7f0dbf391a96a974a04

Awal Ashaari dan juga Shah Al Yahya memang memiliki dua orang cahaya mata sentiasa menjadi contoh buat masyarakat kerana mereka tidak pernah mempunyai apa-apa masalah pun yang dikongsikan di media jadi sesuatu contoh yang baik.

Perkongsian ini memberikan tanda sukaan yang banyak kerana membuat ramai yang terhibur dengan perangai Lila Amina yang comel arahan yang baik oleh kakaknya Lara Alana. Mendengar kata dan anak yang baik keduanya malah mereka anak yang berjaya.

Mediapuyu.com 985f092809d6a7b93b12396adfa8e270

Lihat perkongsiannya dikongsikan ini dengar juga suara Lila seperti suara mamanya malah ramai yang mengiyakan dan memberikan tanda setuju kepada perkongsian itu Nabila Huda yang perasan perkara itu.

Memang sudah lama tidak melihat lakonan baharu daripada Scha Yahya dan juga Awal Ashaari, akan tetapi mereka mempunyai event atau majlis yang lebih baik berbanding berlakon dan itu adalah kerja.

Mediapuyu.com 82f3511fe522f28050ea2f7eac43891d

Walaupun tidak berlakon lagi tetapi mereka kerap berkongsikan aktiviti mereka di laman media, walaupun tidak berlakon tetapi mereka masih dikenal dan diikuti oleh peminat-peminat sendiri tu juga aktiviti anak mereka malah anak mereka juga turut dikenali.

Ramai yang memberi komen-komen terhadap perkongsian ini dan juga ramai yang terhibur dengan nyanyian yang dinyanyi oleh Lila ini ramai memuji suaranya madu dan sedap didengari malah adanya menyatakan nilai patuh akan arahan kakaknya Lara. Lihat antara komen-komen mereka.

Mediapuyu.com D358ed3edbb62284c0ada6714fbcffec

Walaupun tidak aktif di dalam lakonan akan tetapi sentiasa muncul di wajah mereka di cermin-cermin kaca tv dan mereka sentiasa diikuti oleh peminat-peminat yang setia dan peminat sentiasa memberi sokongan yang baik untuk mereka.

Sumber: ig liliamina

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Amboi, wat pe tu!!